Fixshop logo
0
0 €

Politika zasebnosti

Varstvo osebnih podatkov in informacije o politiki zasebnosti ter privolitev v obdelavo osebnih podatkov za namene trženja podjetja.

Potrošnik s podpisom pogodbe prodajalcu podeljuje soglasje za obdelavo osebnih podatkov v skladu z Zakonom št. 18/2018 Z.z. o varstvu osebnih podatkov s spremembami v ekonomskih in informacijskih sistemih prodajalca.

Prodajalec hrani osebne podatke, ki jih posreduje potrošnik, izključno za namen izpolnjevanja pogodbenih pogojev, za namen obdelave naročila, dostave, poravnave plačil in za potrebno komunikacijo med strankama za obdobje 10 let.

Prodajalec podatkov potrošnika ne posreduje tretjim osebam, razen podizvajalcem in/ali prodajalčevim zastopnikom, in sicer le tistih podatkov, ki so potrebni za uspešno dostavo.

Prodajalec pri ravnanju z osebnimi podatki potrošnika ravna v skladu z določbami Zakona št. 18/2018 Zz o varstvu osebnih podatkov s spremembami.

Potrošnik z naročilom storitvene naloge potrjuje, da je prodajalcu prostovoljno posredoval svoje osebne podatke in se strinja z njihovo obdelavo v prodajalčevih evidencah, če niso v nasprotju z zakonom, ter z razkritjem in posredovanjem podatkov tretjim osebam in državnim institucijam pod pogoji in v obsegu, ki jih določa zakon.

Potrošnik se strinja z obdelavo in dajanjem na voljo svojih osebnih podatkov ter z njihovo uporabo za namene neposrednega trženja prodajalca za obdobje 10 let. Potrošnik ima pravico na podlagi brezplačne pisne zahteve ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, za katere domneva, da se ali se bodo obdelovali za namene neposrednega trženja brez njegove privolitve, in tako zahtevati njihovo odstranitev.

Prodajalec in potrošnik sta se dogovorila, da so vsa dejstva in informacije, ki sta jih prejela v zvezi s to pogodbo, ter vsa druga pravna razmerja, povezana s to pogodbo, predmet poslovne skrivnosti.

Informacije o varstvu osebnih podatkov in privolitev v obdelavo osebnih podatkov za namene trženja podjetja.

Spoštovane stranke,

v tem obvestilu vam želimo posredovati podrobne informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov za namene trženja. Najprej bi vam radi pojasnili, zakaj vas prosimo za privolitev za obdelavo osebnih podatkov za namene trženja.

 

Glavni namen te obdelave je zagotoviti vam najnovejše informacije o trenutnih in novih izdelkih in storitvah ter naših poslovnih partnerjih. Drugi cilj je zagotavljanje časovno omejenih ponudb in praktičnih informacij v pisni ali elektronski obliki. Prizadevamo si, da na podlagi segmentacije in profiliranja oblikujemo ponudbe po meri ter vam predstavimo ponudbe le ustreznega blaga in storitev, tako da vas ne preplavijo ponudbe blaga, ki ga že imate, ali tistega, ki ne ustreza vašim potrebam.

Prosimo, preberite spodaj navedene informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki smo jih pripravili v obliki vprašanj, da bi zagotovili čim bolj pregledno in praktično iskanje informacij v tem informacijskem memorandumu. Če imate kakršna koli vprašanja ali pripombe v zvezi z dajanjem soglasja, nas pokličite na telefonsko številko: 02/22133399 ali pošljite e-pošto na naslov: [email protected]

VSEBINE

1. Kdo je upravljavec vaših osebnih podatkov?

2. Kateri vaši osebni podatki se obdelujejo?

3. Iz katerih virov prihajajo osebni podatki?

4. Za katere namene ste dali soglasje?

5. Zakaj izvajamo profiliranje in avtomatizirano sprejemanje odločitev?

6. Kako dolgo bomo obdelovali vaše osebne podatke?

7. Kdo so naši poslovni partnerji?

8. Kdo lahko dostopa do vaših osebnih podatkov?

9. Kakšne so vaše pravice, ko obdelujemo vaše osebne podatke?

10. Kako lahko prekličete soglasje za obdelavo vaših osebnih podatkov?

Kdo je upravljavec vaših osebnih podatkov?

Upravljavec osebnih podatkov je podjetje, ki določa namen in sredstva obdelave vaših osebnih podatkov. Za namene trženja je upravljavec vaših osebnih podatkov podjetje: iFix s.r.o. Nám. Hraničiarov 6/A, 85103 Bratislava-Petržalka

Za namene trženja obdelujemo naslednje kategorije osebnih podatkov, ki nam pomagajo pri odločanju o naši ponudbi na podlagi izdelkov in storitev, ki bi vam bili všeč in ki bi vam pomagali pri reševanju vaših potreb.

Splošni identifikacijski podatki - ime in priimek, prebivališče, datum rojstva, domači naslov.

Kontaktni podatki - telefonska številka, e-poštni naslov

Socialnodemografski podatki - statistični podatki o starosti, spolu, izobrazbi, poklicu, številu otrok.

Podatki o uporabi izdelkov in storitev - katere storitvene naloge ste pri nas opravljali v preteklosti, podatki o uporabi internetne cone za stranke. Na podlagi teh podatkov vam lahko priporočimo ustrezne izdelke in storitve.

Informacije iz telefonskih klicev ali drugih oblik interakcij, ki smo jih imeli z vami, na primer prek e-pošte, klepeta, sporočil SMS.

Podatki o geografski lokaciji - podatki o geografski lokaciji iz spletnega brskalnika. Te podatke lahko običajno uporabimo za priporočanje stika z najbližjim posrednikom ali poslovalnico.

Iz katerih virov prihajajo osebni podatki?

Osebne podatke, navedene v prejšnjem odstavku, pridobimo neposredno od vas. Te osebne podatke ste vključili v kupoprodajno pogodbo ali pa ste jih predhodno navedli v drugih dokumentih.

Osebni podatki lahko izvirajo tudi iz javno dostopnih virov, registrov in evidenc, na primer iz poslovnega registra. Vaši osebni podatki lahko prihajajo tudi od tretjih oseb, ki so pooblaščene za manipulacijo z njimi.

 

ZA KATERE NAMENE STE DALI SOGLASJE?

Dali ste soglasje za namene trženja, ki vključujejo naslednje dejavnosti:

  • ponujanje izdelkov in storitev. Ponudbe vam lahko posredujemo na podlagi vašega soglasja v elektronski obliki, zlasti v obliki e-poštnih sporočil ali sporočil, poslanih na mobilne naprave prek telefonske številke, prek spletnega odjemalskega območja, pisno ali po telefonu
  • avtomatizirano obdelavo osebnih podatkov z namenom prilagoditve poslovne ponudbe vašim individualnim potrebam
  • tržne raziskave in raziskave o zadovoljstvu strank z uporabljenimi izdelki in storitvami

 

Soglasje, dano za namene trženja, je prostovoljno/neobvezno. Vendar je nujno, da vam lahko pošiljamo individualne ponudbe izdelkov in storitev ter naših poslovnih partnerjev. Brez tega soglasja vam ne moremo pošiljati posameznih ponudb izdelkov in storitev.


Zakaj izvajate profiliranje in avtomatizirano sprejemanje odločitev?

Naše podjetje si prizadeva za individualno prilagojeno ponudbo izdelkov in storitev. Zato se vaši osebni podatki profilirajo na podlagi vašega soglasja. V ta namen uporabljamo samodejne informacijske sisteme, spletne aplikacije ali kalkulatorje. V skladu s tem vam pošiljamo prilagojene novice ter ponudbe izdelkov in storitev našega podjetja.

Samodejno vrednotenje (profiliranje) osebnih podatkov nam bo pomagalo bolje razumeti vaše potrebe, oceniti prihodnja dejanja ter ustrezno prilagoditi naše izdelke in storitve.

Kako dolgo bomo obdelovali vaše osebne podatke?

Soglasje ste podjetju dali za čas trajanja pogodbenega razmerja in za naslednjih 10 let od prenehanja takšnega pogodbenega razmerja ali do preklica soglasja.

Če niste in ne boste postali stranka podjetja, bo vaše soglasje veljalo 10 let od podelitve soglasja ali do trenutka, ko ga boste preklicali.

Po izteku določenega časovnega obdobja bodo vaši osebni podatki izbrisani, vendar le v obsegu in za namene, za katere po zakonu ni potrebna privolitev.

KDO LAHKO DOSTOPA DO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV?

Pri obdelavi podatkov za namene trženja lahko do vaših osebnih podatkov dostopajo drugi subjekti, ki obdelujejo osebne podatke, ali tako imenovani posredniki, katerih vloga je zagotavljanje storitev podjetju. To so lahko na primer zunanja podjetja, ki upravljajo naše sisteme ali druge storitve za zagotavljanje pravilnega delovanja podjetja in obdelave osebnih podatkov za namene trženja. S temi posredniki imamo sklenjeno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov, ki nas prav tako zavezuje k spoštovanju strogih pravilnikov o zasebnosti.

KAKŠNE SO VAŠE PRAVICE PRI OBDELAVI OSEBNIH PODATKOV?

Ustrezna obdelava vaših osebnih podatkov je za podjetja v Slovaški republiki pomembna in njihovo varstvo je samoumevno. Pri obdelavi osebnih podatkov lahko uveljavljate naslednje pravice:

Informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov

Informacije vključujejo zlasti identifikacijske in kontaktne podatke upravljavca, njegovega predstavnika in po potrebi podatke o odgovorni osebi, namene obdelave, kategorijo zadevnih osebnih podatkov, prejemnika

ali kategorije prejemnikov osebnih podatkov, informacije o prenosu osebnih podatkov v tretje države, obdobje hrambe osebnih podatkov, pooblaščene upravljavce, seznam vaših pravic, možnost kontaktiranja Urada za varstvo osebnih podatkov, vir obdelanih osebnih podatkov, informacije o tem, ali in kako se izvaja avtomatizirano odločanje in profiliranje.

Pravica do dostopa do osebnih podatkov

Imate pravico do izbire, ali bodo vaši podatki obdelani ali ne, in če so, imate pravico do dostopa do informacij o obdelavi osebnih podatkov, kategorijah prizadetih osebnih podatkov, prejemnikih ali kategorijah prejemnikov, obdobju hrambe osebnih podatkov, pa tudi pravico do obveščenosti o svojih pravicah, o pravici do vložitve pritožbe pri Uradu za varstvo osebnih podatkov, informacije o virih osebnih podatkov, informacije o tem, ali se izvaja samodejno odločanje in profiliranje, informacije in jamstva v primeru prenosa osebnih podatkov v tretje države mednarodnih organizacij. Imate pravico do izdaje kopije obdelanih osebnih podatkov.

Pravica do popravka osebnih podatkov

Ali so vaši osebni podatki, ki jih obdelujemo, zastareli ali napačni? Ste spremenili na primer domači naslov? Obvestite nas o tem in vaše osebne podatke bomo popravili.


Pravica do izbrisa (pravica biti pozabljen)

V nekaterih zakonsko določenih primerih moramo na vašo zahtevo izbrisati vaše osebne podatke. Vendar je vsaka takšna zahteva predmet individualne presoje, saj ima tudi podjetje iFix s.r.o. obveznost ali upravičen interes za hrambo osebnih podatkov.

Pravica do omejitve obdelave

Če želite, da se vaši osebni podatki obdelujejo izključno za potrebne pravne namene, ali če želite blokirati svoje osebne podatke.

Pravica do posredovanja podatkov

Če želite, da vaše osebne podatke posredujemo drugemu podjetju, bomo vaše osebne podatke v ustrezni obliki posredovali subjektu, ki ga boste navedli, če tega ne bodo ovirale pravne ali druge pomembne ovire.

Pravica do ugovora in avtomatizirano individualno odločanje

Če ugotovite ali domnevate, da se osebni podatki obdelujejo v nasprotju z varstvom vaše zasebnosti in osebnega življenja ali v nasprotju s pravnimi normami, se obrnite na nas in zahtevajte pojasnilo ali odstranitev neustreznega statusa. Prav tako lahko neposredno vložite pritožbo zoper avtomatizirano odločanje in profiliranje.

Pravica do vložitve pritožbe pri uradu za varstvo osebnih podatkov

S predlogom ali pritožbo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov se lahko kadar koli obrnete na nadzorni organ, ki je Urad za varstvo osebnih podatkov Slovaške republike s sedežem na naslovu Hranicna 12, 820 07 Bratislava 27.

Kje lahko uveljavite svoje pravice in ali se to zaračuna?

Posamezne pravice lahko uveljavljate v podjetju, po telefonu na: 02/22133399 ali po elektronski pošti na naslov: [email protected] ali s pisno zahtevo, poslano na sedež podjetja ali na poštni naslov: iFix s.r.o., Einsteinova 7, 851 01 Bratislava

Vse informacije in izjave o pravicah, ki jih uveljavljate, so na voljo brezplačno.

 

Kdaj lahko pričakujem odgovor vašega podjetja?

Izjave in informacije o sprejetih ukrepih boste prejeli čim prej, najpozneje v enem mesecu. V primeru potrebe ter glede na zapletenost in število zahtevkov lahko to obdobje podaljšamo na dva meseca. O podaljšanju in razlogih zanj vas bomo obvestili.


Kako lahko prekličete soglasje za obdelavo osebnih podatkov?

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov temelji na načelu prostovoljne privolitve. To pomeni, da jo lahko kadar koli prekličete. Ali ne želite več prejemati ponudb za izdelke in storitve ter naših poslovnih partnerjev? To zelo obžalujemo, vendar vašo odločitev spoštujemo.

 

Kaj mora tak preklic privolitve vsebovati?

Kdo predloži preklic. Navedite svoje ime in priimek, domači naslov in datum rojstva, da vas bomo lahko identificirali.

Komu posredujete preklic. Preklic lahko naslovite na vse naše poslovalnice, če pa želite še naprej prejemati ponudbe iz izbranih poslovalnic, navedite samo tiste, ki jim želite ali ne želite dovoliti, da z vami še naprej komunicirajo.

Informacijo, da ne želite, da nadaljujemo z obdelavo vaših osebnih podatkov. Če želite prejemati le izbrane ponudbe, navedite vrsto ponudb, ki jih želite še naprej prejemati, da se bomo lahko prilagodili vašim željam.

Vaš podpis

 

Na kakšen način lahko izročim svoj preklic?

 

Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za namene trženja lahko pošljete v pisni obliki, da lahko vaš preklic evidentiramo. Prosimo, ne pozabite podpisati preklica.

Pisni preklic pošljite na naslov stalnega prebivališča ali poštni naslov podjetja.

Pisna pritožba, poslana iz katere koli naše poslovalnice. Trenutni seznam poslovalnic je na voljo tukaj: Kontakt

Zelena pot

Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.

Več informacij