Fixshop logo
0
0 €

Pogoji in določila

                Splošni pogoji iFix s.r.o.

                Ti pogoji urejajo pravice in obveznosti pogodbenic, ki izhajajo iz nakupne pogodbe, sklenjene med prodajalcem, ki je IFIX, SRO, z registriranim mestom v Námestie Hratičiarov 6/A, 851 03 Bratislava, ID: 47019948, registrirano v The Komercialni register okrožnega sodišča Bratislava 1, oddelek: Ltd., vstavite št. 87860 / B (v nadaljevanju imenovane "prodajalec") in potrošnik, ki je predmet nakup in prodaja blaga na prodajalčevem spletnem mestu za e-trgovino.

                Kontaktni podatki prodajalcev:

                IFIX S.R.O., z registriranim krajem Námestie Hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava Iči: 47019948, registrirano v komercialnem registru okrožnega sodišča Bratislava I odsek: SRO, vstavite Št. 87860 / b

                • Davek: 2023719379

                • Številka DDV: SK2023719379

                • Ime podjetja: IFIX S.R.O.

                • Telefon: +43 720 880806

                • E -pošta: [email protected]

                • Nadzorni organ:

                • Slovaški trgovinski pregled (SOI)

                • SOI inšpektorat za regijo Bratislava

                • Prievozská 32, P.O. Polje 5,820 07 Bratislava 27

                • Oddelek za tehnične izdelke in varstvo potrošnikov ter pravni oddelek

                • Tel. Št.: 02/58272 172, 02/58272 104 FAX št.: 02/58272 170

                • http://www.soi.sk

                • http://www.soi.sk/sk/podavanie-podnetov-staznesti-navrhov-a-ziadosti.soi

               

                Ti pogoji in pogoji v njegovem besedilu začnejo veljati na dan zaključka nakupne pogodbe, sestavni del pogodbe o nakupu. V primeru, da prodajalec in potrošnik skleneta pisno pogodbo o nakupu, v kateri se dogovorita o različnih pogojih od teh pogojev, bodo določbe o nakupih dajejo prednostne naloge za te pogoje in pogoje. Dogovorjeni pogoji in pogoji ne smejo biti v nasprotju z drugimi pravnimi predpisi (krajši čas za vrnitev blaga, garancijsko obdobje itd.)

                Za namene teh pogojev je treba razumeti dodaten dogovor kot pogodba, v skladu s katero potrošnik pridobi blago ali ima servisno nalogo, povezano s subjektom pogodbe o nakupu, če se blago dostavi ali servisna naloga predloži prodajalec ali tretja oseba pod pogoji njihovega sporazuma.

                Prikazana nakupna cena za blago na katerem koli spletnem mestu za e-trgovino, ki jo upravlja prodajalec neobvezne storitve. Vsa prodaja velja, dokler dobave ne trajajo, razen če ni določeno drugače.

                Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli prilagodi ceno blaga na katerem koli spletnem mestu za e-trgovino, ki ga upravlja prodajalec. Sprememba cene blaga ne velja za nakupne pogodbe, sklenjene pred spremembo cen, ne glede na dejstvo, da blago še ni bilo dostavljeno.

                V primeru, da prodajalec ne izpolnjuje svojih obveznosti v skladu z veljavnimi zakoni Slovaške republike ali evropske skupnosti ali v teh pogojih, lahko potrošnik uveljavi svoje pravice zoper prodajalca prek pristojnega sodišča.

               

2.            Način sklepanja pogodbe o nakupu

1.            Predlog za zaključek nakupne pogodbe potrošnik pošlje prodajalcu v obliki izpolnjenega in predloženega obrazca, ki ga najdete na spletni strani prodajalca, s katerim je predložil predlog za zaključek a Pogodba o nakupu, ki je predmet, je prenos pravice lastništva blaga, ki ga potrošnik identificira, na določeni nakupni vrednosti in pod pogoji, določenimi v naročilu (v nadaljevanju "naročilo").

2.           Potrošnik bo po oddaji naročila samodejno prejel e -poštno sporočilo in navedel, da je naročilo prejelo elektronski sistem prodajalca (v nadaljevanju imenovane "potrditev dostave naročil"). Vse dodatne informacije o naročilu bodo poslane tudi na potrošnikov e -poštni naslov.

3.            Potrdilo o dostavi naročilo vsebuje informacije, ki jih je prodajalec prejel naročilo, vendar še ne kaže na sprejetje predloga za sklenitev pogodbe o nakupu.

4.            Prodajalec pozneje potrošniku pošlje e -poštno sporočilo z informacijami o tem, ali je naročilo potrošnikov sprejeto (v nadaljevanju imenovano "sprejemanje naročila"). Sprejem naročila vsebuje informacije o imenu in specifikaciji blaga, ki prodaja, je predmet pogodbe o nakupu, podrobnosti o ceni blaga in / ali drugih storitev, navedba pričakovanega obdobja dostave, imena in naslova Kraj, kjer je treba dostaviti blago, ter morebitna cena in pogoji ter način in čas dostave blaga na dogovorjeno mesto dostave za potrošnika, podrobnosti o prodajalcih (ime podjetja, registrirano mesto, registracijska številka podjetja, itd.) in drugi potrebni podatki.

5.            Pogodba o nakupu je sklenjena s sprejemom naročila v elektronski ali pisni obliki s strani potrošnika.

6.            Prodajalec je na jasno, nedvoumno, razumljivo in nedvomen način obvestil, preden potrošnik predloži svoje naročilo o predkontraaktivnih informacijah o zahtevku, plačilu, trgovini, pošiljanju in drugih pogojih z:

1.            je obveščal o glavnih značilnostih blaga ali o naravi storitvene naloge, kolikor je primerno za komunikacijsko sredstva in za blago ali storitve, je obveščalo na ustreznem spletnem mestu kataloga na prodajalčevem spletnem mestu za e-trgovino.

2.            je obvestil o prodajalčevem trgovalnem imenu in registriranem kraju na ustreznem pododdelku prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino ter v prvem členu teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem podstranitvi prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

3.            telefonska številka prodajalca in drugi podatki, potrebni za potrošnik, da se lahko obrne na prodajalca, zlasti na e-poštni naslov in številko faksa, če obstoječi, in o njih je obveščen na ustreznem spletnem mestu kataloga na spletnem mestu prodajalca e-trgovine in v prvem členu teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

4.            Naslov prodajalca, pri katerem lahko potrošnik vloži zahtevek za blago ali storitve, vloži pritožbo ali drugače, najdete v prvem členu teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalca E -Kommerce Spletna stran

5.            Informacije o končni ceni blaga ali storitev, vključno z davkom z dodano vrednostjo in vsemi drugimi davki, ali če zaradi narave blaga ali storitev cene ni mogoče približno oceniti vnaprej, načina izračuna Poleg pošiljanja, dostave, poštnine in drugih stroškov in pristojbin ali če dejstvo, da bo potrošnik dolžan plačati za takšne stroške, ni mogoče vnaprej oceniti na ustreznem pododdelku prodajalca Spletno mesto za e-trgovino.

6.            Informacije o plačilu, pogojih dostave in časovnem obdobju, v katerem se prodajalec zaveže, da bo dostavil blago ali zagotovil servisno nalogo, in informacije o postopkih za izvrševanje in obravnavo zahtevkov, pritožb in predlogov potrošnika, najdete V ustreznih podpornih pogojih in pogojih, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino

7.            Informacije o pravici potrošnikov, da se umaknejo iz pogodbe o nakupu, in pogoji, časovno obdobje in postopek za uveljavitev pravice do umika iz pogodbe Stran prodajalca spletnega mesta za e-trgovino.

8.            Obveščeni o določbi o umiku iz obrazca za nakup pogodbe v členu 10 in dodatku teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino; Prodajalec zagotavlja tudi umik iz obrazca za nakup pogodbe v dodatku teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem pododdelku prodajalca e-koštnega spletnega mesta.

9.            Informacije, ki se v okoliščinah, da se potrošnik umakne iz pogodbe o nakupu, nosi stroške, povezane z vrnitvijo blaga prodajalcu v skladu z določbo § 10 Odstavek 3 zakona št. 102/2014 Z.Z. o zaščiti potrošnika pri prodaji blaga ali zagotavljanju storitev, pri katerih je pogodba sklenjena izključno s komunikacijo na daljavo ali kadar je pogodba sklenjena zunaj prostorov prodajalca, ter o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov (v nadaljevanju navedeno v nadaljevanju. kot "Zakon o varstvu potrošnikov za prodajo na daljavo") in če se potrošnik umakne iz pogodbe o nakupu Ti pogoji, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

10.         Potrošnikova obveznost, da prodajalcu plača ceno za opravljeno nalogo storitev v skladu z oddelkom 10 odstavka Zakona o varstvu potrošnikov, ko se potrošnik umakne iz pogodbe o storitvi, potem ko prodajalcu daje izrecno soglasje v skladu s členom 4 odstavek 6 zakona o varstvu potrošnikov Primer prodaje na daljavo je na voljo v 10. členu teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

11.         Okoliščine, v katerih potrošnik izgubi pravico, da se umakne iz pogodbe, so določene v členu 10 teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

12.         Navodila o odgovornosti prodajalca za napake v blagu ali storitvenih nalogah v skladu z zagotavljanjem zakona 622 in 623 civilnega zakonika so navedena v členu 8 teh pogojev, ki so na voljo na ustreznem pododstavku prodajalca E- Spletno mesto trgovine.

13.         O obstoju in podrobnostih o garanciji, ki jo zagotavlja proizvajalec ali prodajalec po strožjih načelih, kot je navedeno v Zakonu 502 civilnega zakonika, če jih zagotavlja proizvajalec ali prodajalec, ter informacije o obstoju in pogojih podpore in storitev Potrošniku, ki je potrošnikom, po prodaji blaga ali zagotavljanju storitvene naloge, če je takšna podpora, je obveščena o ustreznem podcestom prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino in v 9. členu teh pogojev , ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

14.         Obstoj ustreznih kodeksov ravnanja, ki se jih je prodajalec zavezal, in način, kako se potrošnik lahko z njimi seznani ali pridobi besedilo, so na voljo na ustreznem pododdelku prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

15.         v času pogodbe v primeru pogodbe s fiksnim mandatom; ali v primeru pogodbe, sklenjene za nedoločeno obdobje, v tem primeru se njena veljavnost samodejno podaljša, in informacije o pogojih odpovedi pogodbe, so navedene na ustreznem podoknu prodajalca e-trgovine in v teh pogojih, ki so na voljo na ustreznem podstranitvi prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

16.         Glede minimalnega trajanja obveznosti potrošnikov, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu, če takšna obveznost za potrošnik izhaja iz pogodbe Na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

17.         Potrošnikova obveznost plačila depozita ali zagotoviti še eno finančno garancijo na zahtevo prodajalca in pogoji, ki zanj veljajo, če takšna obveznost potrošnikov izhaja iz pogodbe o nakupu Spletno mesto za e-trgovino in v teh pogojih, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

18.         Obveščeno o funkcionalnosti, vključno z uporabnimi tehničnimi zaščitnimi ukrepi za zagotovitev elektronskih vsebin, če je primerno, na ustreznem podzajniku prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino, in v teh pogojih, ki so na voljo na ustreznem pododstavku E prodajalca E -Kommerce Spletna stran.

19.         Obveščena o združljivosti elektronske vsebine s strojno in programsko opremo, o čemer se prodajalec zaveda ali o katerih naj bi se prodajalec, če je primerno Spletno mesto trgovine

20.         O možnostih in pogojih reševanja sporov je obveščen prek zunajsodnega ali prek sistema ADR, če se je prodajalec zavezal, da bo uporabljal ta sistem, na ustreznem kataloškem mestu prodajalca na spletnem mestu za e-trgovino in v teh pogojih in pogojih , ki so na voljo na ustreznem podoknu spletnega mesta prodajalcev e-trgovine.

21.         Obveščena o dejanjih, potrebnih za sklenitev pogodbe o nakupu z opisom potrebnih dejanj v teh pogojih, ki so na voljo na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino.

22.         Obve bilo obveščeno, da bo prodajalec v elektronski obliki shranjeval v elektronski obliki in bo potrošniku na voljo po predložitvi pisne zahteve prodajalcu, na ustreznem podoknu prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino in v teh pogojih, ki so, ki so, ki so, ki so, ki so, ki so, ki so, ki so, ki so, ki so Na voljo na ustreznem podoknu spletnega mesta prodajalcev e-trgovine.

23.         Jezik za zaključno pogodbo je slovaški jezik, od katerega je obveščen o ustreznem podstranskem spletnem mestu prodajalčevega e-trgovine in v teh pogojih, ki so na voljo na ustreznem podoknu spletnega mesta prodajalcev e-trgovine .

7.            Če prodajalec ni obveščen o plačilu dodatnih pristojbin ali drugih stroškov v točki 2.6. (e) teh pogojev ali o drugih stroških, povezanih z vrnitvijo blaga v točki 2.6. (i) Od teh pogojev potrošnik ni dolžan plačati teh dodatnih stroškov ali pristojbin.

3.            Pravice in obveznosti prodajalca

1.            Prodajalec je dolžan:

2.            Blago dostavi na podlagi sprejetega naročila v dogovorjenem znesku, kakovosti in časovnem obdobju ter jih pakirajte ali opremite pred pošiljanjem na način, ki je primeren za shranjevanje in zaščito,

3.            Zagotovite, da dostavljeno blago izpolnjuje vsa veljavna pravila in predpise SR

4.            Takoj po zaključku pogodbe o nakupu, vendar najpozneje ob dostavi blaga kupca potrdimo, da sklepa pogodbo o nakupu na trajnem mediju, na primer po e -pošti. Potrditev mora vsebovati vse podatke, navedene v točki 2.6. vključno z umikom iz obrazca za nakup pogodbe.

5.            Dostavite vse dokumente, potrebne za prejemanje, in uporabo blaga in druge dokumente, ki jih predpisuje veljavna Slovaška zakonodaja (Priročniki v slovaškem jeziku, garancijsko potrdilo, dostava, davčni dokument), najnovejši po dostavi blaga v pisni ali elektronski obliki.

6.            Prodajalec ima pravico prejeti ustrezno in pravočasno plačilo kupnine pri potrošniku za dostavljeno blago

7.            Če prodajalec ne more dostaviti blaga potrošnikom v roku, ki je dogovorjena v pogodbi o nakupu ali določena s temi pogoji ali za dogovorjeno kupnino, mora prodajalec potrošniku ponuditi nadomestek ali možnost, da se umakne od pogodb o nakupu (naročilo za preklic). Potrošnik se lahko umakne iz pogodbe o nakupu ali prekliče naročilo po e -pošti. Če je potrošnik že plačal kupnino ali del nje, je prodajalec dolžan vrniti nakupno ceno, ki je bila že plačana ali že plačana del le -te, v 14 dneh od datuma prejema e -poštnega sporočila z umikom Pogodba o nakupu ali odpoved naročila s strani potrošnika na določeni račun, razen če se stranke ne strinjajo drugače. Če potrošnik ne sprejme nadomestila, ki ga prodajalec ponuja v razumnem obdobju ali se ne umakne iz pogodbe To je prodajalec dolžan povrniti že plačano ceno, ki je že plačana, ali del njene plačljive, v 14 dneh od datuma dostave umika iz pogodbe o nakupu potrošniku.

4.            Pravice in obveznosti potrošnikov

1.            Potrošnik je prodajalec obvestil, da je obveznost plačila kupnine del naročila.

2.            Potrošnik je dolžan:

1.            ravnajte z naročenim in dostavljenim blagom

2.            Prodajalcu plačajte dogovorjeno nakupno ceno v dogovorjenem roku, vključno s stroški za pošiljanje in dostavo blaga

3.            V dostavni opombi potrdite sprejemanje blaga s podpisom ali podpisom pooblaščene osebe

3.            Potrošnik ima pravico sprejemati blago v znesku, kakovosti, datumu in kraju, ki se dogovorijo stranke

4.            Kupec je dolžan preveriti blago po prejemu od prevoznika ali v podružnici in v primeru poškodovanega blaga, da bi lahko situacijo prijavil po telefonu ali po e-pošti najpozneje 24 ur po prejemu naročila. Če tega ne stori, bo vsaka pritožba ali umik iz pogodbe prodajalca zavrnjena.

5.            Pogoji dostave in plačila

1.            Običajna razpoložljivost blaga skupaj z datumom pošiljanja je navedena poleg vsakega izdelka na spletnem mestu za e-trgovino.

2.            Razen če se prodajalec in potrošnik strinjata drugače, je prodajalec v pogodbi o nakupu dolžan dostaviti blago potrošniku brez neupravičene zamude, vendar najpozneje 30 dni po datumu sklepanja pogodbe o nakupu. Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti, da blago dostavi v roku, določenem v prvem stavku, potrošnik zahteva, da blago dostavi v dodatnem razumnem obdobju, ki ga določi potrošnik. Če prodajalec ne dostavi blaga v tem razumnem dodatnem obdobju, je potrošnik upravičen, da se umakne iz pogodbe.

3.            Prodajalec lahko od potrošnika zahteva, da sprejme blago še pred iztekom dobavnega obdobja, določenega v pogodbi o nakupu.

4.            Barva blaga, prikazanega na spletni strani e-trgovine, se morda ne ujema ravno v resničnih barvnih odtenkih, zaznanih v resnici. Prikazani barvni odtenki so med drugim odvisni od kakovosti monitorja oziroma na uporabljeni napravi.

5.            Potrošnik je dolžan sprejeti blago na mestu, ki ga prodajalec ali njegov agent, ki je odgovoren za dostavo blaga, in potrošnik, ki se je dogovoril v nakupni pogodbi ali na drug način pred dostavo blaga (v nadaljevanju imenovanega " Kraj "). Potrošnik je dolžan sprejeti blago v roku, ki ga prodajalec ali njegov agent, ki je odgovoren za dostavo blaga, in potrošnik, ki se je dogovoril v pogodbi kot "časovno obdobje").

6.            V okoliščinah, v katerih prodajalec dostavi blago potrošniku do kraja in v roku, je potrošnik dolžan sprejeti blago ali zagotoviti, da blago sprejme oseba, ki jo potrošnik pooblasti, v primeru njegove odsotnosti, in sprejeti blago in podpisati protokol za plačilo in prejem. Tretja oseba, ki je pooblaščena za sprejemanje blaga, mora prodajalcu predstaviti kopijo potrditve naročila. Šteje se, da je blago dostavljeno in sprejeto od trenutka dostave potrošniku. Dobava blaga se razume kot dostavo blaga v kraj, in njihovo sprejemanje potrošnikov ali tretje osebe, ki jo potrošnik odobri, in s podpisom protokola plačila, prejemka in potrditve dostave blaga potrošnikom , ali tretja oseba, ki jo odobri potrošnik.

7.            Če je potrebno, da bi blago odpravili zaradi odsotnosti potrošnika na kraju in v časovnem obdobju ali v okoliščinah, da potrošnik, ne da bi se odvrnil s pogodbo o nakupu v pisni obliki pred dostavo Izteče časovnega obdobja, prodajalec ima pravico zahtevati odškodnino za ustvarjene nevšečnosti v resničnem znesku stroškov za neuspešni poskus dostave blaga v kraj.

8.            Nakupna pogodba sklepa s pogojem, ki se odvija, da če potrošnik prodajalcu ne plača dogovorjene kupnine v smislu točke 4.2 teh trgovinskih razmer v obdobju 15 dni od zaprosi Pogodba je preklicana, stranke vrnejo ali nadomestijo vse sprejete izpolnitve in prodajalec pridobi pravico, da prosto odlaga z naročenim blagom.

9.            Potrošnik ima pravico preveriti paket in tako blago in njihovo embalažo takoj po dostavi ob prisotnosti predstavnika prodajalca. V okoliščinah iskanja napake z blagom in/ali v primeru prejemanja nepopolnega paketa (manjšega števila blaga, na primer manjkajoče urejene izdelke), je predstavnik prodajalca dolžan omogočiti potrošniku, da ustvari zapis o obsegu in značaj škode na blagu, ki jo mora natančnost dokazati predstavnik prodajalca. Na podlagi ustvarjenega zapisa, dostavljenega prodajalcu, lahko potrošnik sprejme blago s škodo ali potrdi dostavo blaga s škodo in posledično v smislu 8 teh pogojev, izpolni zahtevek poškodovanih blago s prodajalcem ali upravičeno osebo. V primeru, da potrošnik noče sprejeti dostavljenega blaga s škodo, mora prodajalec obravnavati vse vložene stroške za vrnitev blaga prodajalcu.

10.         Potrošnik je upravičen, če blago ne dostavi v roku, navedeno v točki 5.2 teh pogojev, da se umakne iz pogodbe dni od dostave umika iz pogodbe o nakupu v obliki transakcije na bančni račun, ki ga je zagotovil potrošnik.

11.         V okoliščinah sprejemanja naročila, ki je bil predhodno plačan na spletu, ima IFIX s.r.o ali njegov pogodbeni partner pravico zahtevati dokaz o identiteti (ID ali potni list) dobiček s kriminalno dejavnostjo.

12.         V okoliščinah zmage na tekmovanju, ki ga je organiziral IFIX S.R.O., je zmagovalec tega tekmovanja dolžan pobrati svojo ceno v 30 koledarskih dneh od dneva objave rezultatov tekmovanja s strani IFIX S.R.O. Zmagovalna pravica za ceno se konča po tem, ko je to obdobje zmanjkalo, cena pa pade v korist organizatorja.

6.            Nakupna cena

1.            1. Kupljena cena je dogovorjena v nakupni pogodbi, sklenjeni med prodajalcem in potrošnikom in je navedena v sprejetju naročila (v nadaljevanju "kupnine"). Če je nakupna cena, navedena v potrditvi dostave, višja od kupnine za enak izdelek, prikazan na prodajalčevi ponudbi spletnega mesta za e-trgovino, v času predložitve naročila prodajalec potrošniku pošlje elektronsko sporočilo z informacijami O novi kupni ceni drugačnega zneska, za katero se šteje, da je prodajalec podan za zaključek nove pogodbe o nakupu, ki postane veljavna šele po tem, ko potrošnik izrecno odobri, po e -pošti ali v pisni obliki.

2.            Potrošnik mora prodajalcu plačati kupnino za blago, vključno s stroški pošiljanja in dostave, z gotovino ali s plačilom kartice v primeru osebnega zbiranja, z gotovino ob dostavi ali s spletnim transakcijo do Bančni račun prodajalca, ki je določen v potrditvi naročila ali na spletnem mestu E-Comence prodajalca, preden sprejme blago.

3.            V okoliščinah, da potrošnik prodajalcu plača kupnino s spletno transakcijo, se datum plačila šteje za dan, ko je bila kupna cena prejeta na prodajalčevem bančnem računu.

4.            Potrošnik je dolžan prodajalcu plačati kupnino za naročeno blago v časovnem obdobju, ki je bila določena s pogodbo o nakupu, vendar najpozneje v trenutku, ko sprejme blago.

5.            V okoliščinah, da potrošnik prodajalcu ne plača celotne kupnine do trenutka dostave blaga do kraja in se stranke niso dogovorile o plačilu kupnine v obrokih, ima prodajalec pravico, da ne dostavi blaga potrošniku.

6.            Stroški, povezani s sklopom in izvajanjem blaga

7.            Pridobitev lastništva in prenos nevarnosti škode na blagu

1.            S sprejemom blaga na dogovorjenem mestu se lastniška pravica do blaga prenese na potrošnika. Potrošnik, ki ne izpolnjuje opredelitve potrošnika iz določbe § 2 (a) zakona

2.            Nevarnost škode na blagu se prenaša na potrošnika od časa, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo potrošnik odobri Torej v času, ko prodajalec dopušča potrošniku, da ravna z blagom in potrošnik ne sprejme blaga.

8.            Politika vračanja (odgovornost za pomanjkljivosti, garancija, zahtevki)

1.            Potrošnik ima v danih okoliščinah pomanjkljivega blaga, kadar je mogoče napake odstraniti, pravično in pravilno zaprositi za odstranitev napake. Prodajalec mora brez nepotrebne zamude odstraniti napako.

2.            Potrošnik lahko namesto, da zahteva odstranitev napake, zahteva izmenjavo blaga ali če je le del blaga okvarjen, izmenjava dela, če s tem potrošnik prodajalca ne ustvari nesorazmernih stroškov, ob upoštevanju cene blaga in/ali resnosti napake

3.            Prodajalec lahko, namesto da bi odstranil napako, izmenjuje okvarjeno blago za blago brez napake, v okoliščinah, da potrošnika ne povzroči resne nevšečnosti.

4.            Če napake v blaga ni mogoče odstraniti in preprečuje pravilno uporabo blaga na način, kot brez napake, ima potrošnik pravico zahtevati izmenjavo blaga ali ima pravico, da se umakne od nakupa pogodba. Enake pravice pripadajo potrošniku, v okoliščinah, da je mogoče napako odstraniti, vendar potrošnik ne more pravilno uporabljati blaga zaradi večkratnega pojava napake po njegovi odstranitvi ali zaradi številnih napak.

5.            Če napake ni mogoče odstraniti, ima potrošnik pravico do ustreznega popusta od kupne cene blaga.

6.            Prodajalec je potrošnika obvestil o njegovih pravicah v skladu z določbo § 622 civilnega zakonika (točka 8.1 do 8.3 teh pogojev) in pravice v skladu s § 623 civilnega zakonika (točka 8.4 do 8.5 teh pogojev ) z oddajo teh pogojev na ustrezen podstranilo spletnega mesta za e-trgovino prodajalcev in potrošniku omogočite, da jih prebere, preden predloži svoje naročilo.

7.            Prodajalec je odgovoren za pomanjkljivosti blaga v skladu z veljavnimi slovaškimi predpisi in potrošnik je dolžan vložiti zahtevek pri prodajalcu ali določeni osebi. Podatki o določenih osebah in servisnih točkah za garancije in naloge po poizvedbi so na voljo na zadnji strani garancijskega potrdila ali jih prodajalec potrošnikom predložijo po telefonu ali po e-pošti.

8.            Zahtevki se obravnavajo v skladu z veljavnimi pogoji zahtevka prodajalca, torej člen 8 teh pogojev. Potrošnik je bil pravilno obveščen o pravilih zahtevka in obveščen o pogojih in postopku vložitve zahtevka blaga, vključno s podrobnostmi, kje vložiti zahtevek, in o izvajanju garancijskih popravil v skladu z določbo § 18 Odstavek 1 zakona št. 250/2007 Z. Z. o varstvu potrošnikov in o spremembi dejanja Slovaškega nacionalnega sveta št. 372/1990 Coll. kaznivih dejanj, ki so bili spremenjeni (v nadaljevanju "akt") v času, preden sklepajo nakupno pogodbo z namestitvijo teh pogojev na ustrezno podlago prodajalčevega spletnega mesta za e-trgovino in potrošniku omogočijo branje jih pred oddajo naročila.

9.            Pravila zahtevka veljajo za blago, ki ga je potrošnik kupil od prodajalca v obliki e-trgovine na prodajalčevem spletnem mestu za e-trgovino

10.         Potrošnik ima pravico vložiti zahtevek za napake na blago, kupljenem od prodajalca, za katerega so v garancijskem obdobju odgovorni proizvajalec, dobavitelj ali prodajalec.

11.         Če blago kaže na napake, ima potrošnik pravico vložiti zahtevek v prostorih prodajalca v skladu z določbo § 18 oddelka (2) zakona z dostavo blaga v prostore prodajalca in z manifestacijo potrošniške volje do vadbe do vadbe njegova desnica pod točkami 8.1. do 8.5. teh pogojev (v nadaljevanju imenovane "obvestilo o zahtevkih") prodajalcu, npr. V obliki izpolnjenega obrazca za zahtevke, ki ga najdete na ustreznem podoknu prodajalčeve e-trgovine. Prodajalec priporoča, da blago zavaruje, preden jih pošlje. Prodajalec ne sprejema gotovine na dostavnih paketih. Potrošnik je dolžan v obvestilo o zahtevku vključiti vse zahtevane podatke, zlasti za določitev vrste in obsega napake blaga; Potrošnik tudi navede, katere od njegovih pravic v skladu z določbo § 622 in 633 civilnega zakonika izvaja izvajanje. Potrošnik ima pravico vložiti zahtevek, tudi osebi, ki jo pooblasti proizvajalec blaga, da opravi garancijska popravila (v nadaljevanju "imenovana oseba"). Seznam določenih oseb je naveden v garancijskem potrdila ali ga prodajalec pošlje potrošniku na zahtevo.

12.         Ravnanje zahtevka za blago, dostavljeno prodajalcu, se začne na dan, ko so vsi naslednji pogoji kumulativno izpolnjeni:

1.            Dobava obvestila o zahtevku prodajalcu,

2.            dostava blaga, ki ga potrošnik zahteva prodajalcu ali določeni osebi,

3.            Dostava dostopnih kod, gesel itd. Trditvenega blaga prodajalcu, če so takšni podatki potrebni za pravilno ravnanje z zahtevkom;

13.         V okoliščinah, da blaga, ki je predmet zahtevka, ni mogoče objektivno dostaviti prodajalcu ali ki je trdno vgrajen, potrošnik poleg izpolnjevanja pogojev v točkah 8.12 (a) in (c) teh Pogoji in pogoji, dolžni prodajalcu ali tretji osebi, ki jo prodajalec določi, zagotoviti vso potrebno pomoč, da opravi pregled trditvenega blaga. Zahtevek o blago, ki ga prodajalcu ni mogoče objektivno dostaviti ali je trdno vgrajen, se začne na dan pregleda blaga v skladu s prvim stavkom. Če pa prodajalec ali tretja oseba, ki jo je določil, kljub zahtevani pomoči, ki jo nudi potrošnik, ne dogovori, da se pregled zgodi v razumnem roku, vendar najpozneje v 10 dneh po predložitvi obvestila o zahtevku Prodajalec, postopek zahtevka se začne na datum predložitve obvestila o zahtevku prodajalcu.

14.         Prodajalec ali imenovana oseba potrošniku zagotovi potrditev vložitve zahtevka blaga v ustrezni obliki, ki jo je izbral prodajalec, na primer v obliki pisma ali v drugi pisni obliki, v kateri je dolžan natančno Opredelite pomanjkljivosti zahtevanega blaga in še enkrat obvestite potrošnika o njegovih pravicah v skladu s členom 8.1. do 8.3. teh pogojev (določba § 622 civilnega zakonika) in njegovih pravic, ki izhajajo iz odstavka 8.4. do 8.5. teh pogojev (določba § 623 civilnega zakonika). Če je zahtevek vložen izključno z oddaljeno komunikacijo, mora prodajalec takoj predložiti potrditev zahtevka potrošniku; Če potrditve ni mogoče takoj dostaviti, jo je treba dostaviti brez nepotrebne zamude, vendar najpozneje skupaj z dokazilom o poravnavi zahtevka; Potrditve zahtevka ni treba predložiti, če ima potrošnik možnost dokazati, da je bil zahtevek vložen na drug način.

15.         Potrošnik je upravičen do odločitve, katere od njegovih pravic v skladu s določbo § 622 in določbe § 623 civilnega zakonika, ki ga uporablja, in hkrati mora takoj obvestiti prodajalca o svoji odločitvi. Na podlagi odločitve potrošnikov, katere od njegovih pravic v skladu z določbo § 622 in določbe § 623 civilnega zakonika namerava uporabiti, je prodajalec ali imenovana oseba določiti način poravnave zahtevka v skladu z določbo § 2 m) zakona takoj, v bolj zapletenih primerih v 3 dneh od začetka postopka zahtevka, v upravičenih primerih, zlasti če je v 30 dneh potrebna zapletena tehnična ocena pogoja blaga začelo. Po določitvi načina poravnave zahtevka bo prodajalec ali določena oseba to zahtevek obravnaval takoj, v upravičenih primerih se lahko zahtevek obravnava pozneje. Vendar pa zahtevka ne smete poravnati pozneje do 30 dni od datuma vložitve zahtevka. Po izteku roka za poravnavo zahtevka ima potrošnik pravico, da se umakne iz pogodbe ali ima pravico zamenjati blago za novo blago.

16.         Če je potrošnik vložil zahtevek v prvih 12 mesecih po sklenitvi pogodbe o nakupu, lahko prodajalec obravnava zahtevek tako (v nadaljnjem besedilu, imenovanem "poklicna ocena blaga"). Ne glede na izid poklicne ocene blaga prodajalec ne more zahtevati potrošnikov, da plača stroške, povezane s strokovno oceno blaga ali drugih stroškov, povezanih s strokovno oceno blaga.

17.         Če je potrošnik vložil zahtevek za izdelek po 12 mesecih, odkar je sklenjena pogodba o nakupu in prodajalec zavrni, je oseba, ki je obravnavala zahtevek strokovna ocena. Če potrošnik pošlje blago za strokovno oceno določeni osebi, ki je navedena v potrditvi zahtevka . Če potrošnik s strokovno oceno dokaže odgovornost prodajalca za napako blaga, lahko vloži zahtevek; Garancijsko obdobje v času, ko predhodno določi strokovno oceno blaga, ne izteče. Prodajalec je dolžan plačati potrošniku v 14 dneh od ponovnega predloženega zahtevka vse stroške, ki nastanejo za strokovno oceno blaga, in vse povezane stroške. Zahtevanega zahtevka ni mogoče zavrniti.

18.         Garancija ne pokriva pomanjkljivosti, na katere je prodajalec opozoril prodajalec, v času sklepanja pogodbe o nakupu ali katere ob upoštevanju okoliščin, v katerih je bila sklenjena pogodba o nakupu, je moral potrošnik zavedati.

19.         Prodajalec si pridržuje pravico, da nadomesti pokvarjeno blago za drugo blago, ki je brez napake in ima enake ali boljše tehnične parametre, razen če bi to potrošniku povzročilo resne težave.

20.         Prodajalec ni odgovoren za pomanjkljivosti blaga:

1.            Če potrošnik do konca garancijskega obdobja blaga ni uveljavil svoje pravice do odgovornosti prodajalcev za pomanjkljivosti v blaga,

2.            Če je napaka v blaga posledica mehanske škode, ki jo povzroči potrošnik,

3.            Če napaka v blagu izhaja iz uporabe blaga v okoliščinah, ki ne ustrezajo intenzivnosti, vlažnosti, kemijskem ali mehanskem učinku naravnemu okolju blaga,

4.            Če napako povzroči nepravilno ravnanje, manipulacija ali zloraba blaga

5.            Če je napaka v blaga povzročila škoda blaga s prekomerno obremenitvijo ali uporabo v nasprotju s pogoji, določenimi v dokumentaciji ali splošnih načelih običajne uporabe blaga,

6.            Če napako v blagu povzroči škodo na blagu zaradi nepovratnih in / ali nepredvidljivih dogodkov,

7.            Če je napaka v blagu posledica poškodbe blaga zaradi naključnega uničenja in naključnega poslabšanja,

8.            Če napako v blagu povzročijo neprofesionalne motnje, škode zaradi vode, požara, statične ali atmosferske električne energije ali katerega koli drugega posega v višje sile

9.            Če je napaka v blagu povzročila vmešavanje v blago s strani nepooblaščene osebe

10.         Če paket ni končan, ali v primeru jasne napake, ki bi jo potrošnik lahko opredelil s preverjanjem paketa ob dostavi blaga in o katerem prodajalcu ni obvestil v skladu s točko 5.9 od njih Pogoji in pogoji, kasnejši tovrstni zahtevki, se lahko sprejmejo le, če potrošnik dokaže, da je bilo blago že v času sprejemanja blaga potrošnik že pokvarjeno.

21.         Prodajalec je dolžan obravnavati zahtevek in prekiniti postopek zahtevka na en od naslednjih načinov:

1.            Z izročitvijo popravljenih dobrin,

2.            Z izmenjavo blaga,

3.            s vračilom kupnine blaga,

4.            z vrnitvijo ustrezne vsote kot popusta od cene blaga,

5.            s predložitvijo pisne zahteve za sprejetje določene predstave s strani prodajalca,

6.            Z razumno zavrnitvijo zahtevka blaga.

22.         Prodajalec mora izdati pisni dokument o načinu poravnave zahtevka, najpozneje v 30 dneh od dneva vložitve zahtevka osebno po pošti, kurirju ali ponudniku dostavnih storitev.

23.         Prodajalec bo potrošnika obvestil takoj po prenehanju postopka zahtevka po telefonu ali e-pošti, on pa bo skupaj z blagom ali po e-pošti dostavil dokument o potrditvi zahtevka.

24.         Garancijsko obdobje je 24 mesecev od datuma dostave blaga, razen če je za določene primere določeno drugačno garancijsko obdobje.

25.         V primeru prenovljenega blaga 21 mesecev (z prenovljenim blagom razumemo rabljeno blago, ki je pozneje prešel pregled enega od naših strokovnjakov in ki so tako označene);

26.         V primeru rabljenega blaga 12 mesecev (z rabljenim blagom razumemo tako označeno blago, ki se uporabljajo ali popravijo brez napake, pri čemer popolnost embalaže ne ovira popolne uporabe blaga)

27.         V okoliščinah, da je potrošnik poslovnež (pravna oseba), so se pogodbenice dogovorile o garancijskem obdobju z največ 12 meseci v skladu z določbo § 429 Odstavek 2 komercialnega zakonika

28.         Garancijsko obdobje se lahko podaljša v obdobju, v katerem potrošnik ni mogel uporabiti blaga zaradi garancijskega popravila blaga.

29.         V primeru izmenjave blaga je potrošniku zagotovljeno potrditev zahtevka, ki vsebuje podatke o izmenjavi blaga, vse nadaljnje zahtevke pa je treba vložiti na podlagi pogodbe o nakupu in potrditve te zahtevka. V primeru izmenjave blaga za novo se bo garancijsko obdobje začelo znova od dneva prejemanja novega blaga, vendar le v primeru, ko se blago zamenja za novo blago.

30.         Če je mogoče napako odstraniti, bo zahtevek razrešen na podlagi potrošnikove odločitve v točki 8.15. naslednjih pogojev:

31.         Prodajalec zagotavlja popravilo/odstranjevanje napake ali

32.         Prodajalec zamenja pokvarjeno blago

33.         Če je mogoče napako odstraniti in potrošnik ne določi brez zamude v skladu s točko 8.15 teh pogojev, kako je treba zahtevek rešiti, prodajalec reši zahtevek z odstranitvijo napake.

34.         Reševanje zahtevkov zajema samo napake, navedene v obvestilu o zahtevku, in potrditev vložitve zahtevka blaga v skladu s točko 8.14. teh pogojev.

35.         Za zahtevke se šteje, da je večkratna pojav odstranljive napake ena odstranljiva napaka, ki se je pojavila več kot dvakrat.

36.         Za zahtevke velja, da je pojav več kot treh različnih odstranljivih napak hkrati veliko število različnih odstranljivih napak.

37.         Potrošnikova pravica do vložitve zahtevka v primeru pokvarjenega blaga, ko je uveljavil svojo pravico, in od prodajalca zahteval, da odstrani napako blaga v skladu z oddelkom 8.1. Od teh pogojev in ne glede na izid zahtevka bo trditev iste enotne napake (ne napake iste vrste) zavrnjena.

38.         Določbe iz 8. člena teh pogojev izrecno ne veljajo za subjekte, ki ne izpolnjujejo opredelitve potrošnika, določenega v določbi § Odstavek 2 a) zakona.

9.            Osebni podatki in njihova zaščita

1.            Pogodbenice so se strinjale, da je potrošnik v okoliščinah, da je fizična oseba, dolžan prodajalca obvestiti po njegovem naročilu, da bi ustrezno obdelavo in dostavo naročila, njegovega sprehoda in priimka, stalnim naslovom, vključno s poštno številko, poštno številko, poštno številko, po pošti, telefonska številka in e -poštni naslov.

2.            Pogodbenice so se strinjale, da je potrošnik dolžan za pravilno obdelavo in dostavo naročila v okoliščinah, da je pravni človek, prodajalcu v naročilu, z imenom svojega podjetja, naslovom registriranega kraja, vključno z registriranim krajem poštna številka, registrska številka, številka DDV (če mu je dodeljena), telefonska številka in e -poštni naslov.

3.            Potrošnik, ki se je registriral v spletni trgovini, lahko kadar koli preveri in spremeni zagotovljene osebne podatke ter prekliče njegovo registracijo po prijavi v razdelek "Uporabniški profil" na prodajalčevem spletnem mestu za e-trgovino.

4.            Prodajalec potrošnika obvesti, da v skladu s členom 6. odstavka (1) (b) Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o zaščiti posameznikov glede obdelave osebnih podatkov in glede prostega gibanja takšnih podatkov, ki razveljavi direktivo 95/46 / ES (splošna uredba o varstvu podatkov), v nadaljevanju imenovana "uredba"), bo prodajalec kot operater informacijskega sistema obdelal osebne podatke potrošnikov brez privolitve Podatki, na katere se nanašajo podatki v postopku sklepanja nakupne pogodbe, brez soglasja podatkov, na katerega se nanašajo osebni podatki, kot potrošnikovo obdelavo osebnih podatkov, bo prodajalec opravil pod pogoji predkonaktivnega odnosa s potrošnikom in obdelavo osebnih podatkov potrošnika potrebno za izpolnitev pogodbe o nakupu, v kateri potrošnik deluje kot ena od strank.

5.            V skladu s členom 6 oddelka (1) f) uredbe lahko prodajalec po izvajanju naročenega blaga ali, opravljanju storitvene naloge potrošniku , pošljite informacije o novih izdelkih, popustih in prodaji blaga ter ponudili storitvene naloge na e -poštni naslov CConsumer.

6.            Prodajalec se zaveže, da bo obravnaval in shranil osebne podatke potrošnikov v skladu z veljavno Slovaško zakonodajo.

7.            Prodajalec izjavi, da bodo v skladu s členom 5 oddelka (1) (a) in (b) uredbe osebni podatki potrošnikov pridobljeni izključno za namene, navedene v teh pogojih.

8.            Prodajalec izjavi, da bodo za druge namene, ki niso navedene v teh pogojih ki so bili zbrani in ne bodo povezani z osebnimi podatki, ki so bili pridobljeni za drug namen ali z namenom izpolnitve pogodbe o nakupu.

9.            Preden predloži naročilo, bo potrošnik prosil, naj potrdi z odključkom polja (prijave), da mu je prodajalec na zadostno, razumljivo in nedvoumno sporočil svoje identifikacijske podatke, kot je navedeno v prvem členu teh izrazov in Pogoji, ki prikazujejo identiteto prodajalca, kontaktne podatke prodajalca ali imenovana oseba, namen obdelave osebnih podatkov, ki je sklepanje o nakupu med prodajalcem in potrošnikom ter pravna podlaga za obdelavo osebnega Podatki, da mora potrošnik zagotoviti osebne podatke za sklenitev pogodbe o nakupu in za pravilno obdelavo in dostavo naročila, kot je v členu 6 oddelka (1) (f), da so legitimni interesi prodajalca neposredni Trženje, podatki o identifikaciji tretjih oseb, ki je podjetje, ki blago dovaja potrošniku, ali identifikacijske podatke drugih prejemnikov ali kategorij prejemnikov osebnih podatkov, če obstajajo, čas zadrževanja osebnih podatkov ali merila za njegovo določitev ,

10.         Prodajalec izjavi, da bo osebne podatke obdelal v skladu z dobro moralo in deloval na način, ki ne bo v nasprotju z uredbo ali kakršno koli drugo splošno zavezujočo pravno uredbo in jih ne bo poskušal zaobiti.

11.         Prodajalec mora v skladu z uredbo zagotoviti potrošnika, katerega podatke je obdelal z naslednjimi podatki: identiteto in kontaktni podatki prodajalca in, če je to primerno, predstavnika prodajalca, kontaktne podatke odgovorne osebe, namene obdelave, za katere so osebni podatki namenjeni, in pravna osnova obdelave, če obdelava temelji na čl. 6 Oddelek (1) (f), legitimne interese, ki jih zasleduje prodajalec ali tretja oseba, vezje prejemnikov ali kategorije prejemnikov osebnih podatkov, kadar je to primerno, če je to primerno, informacije, ki jih prodajalec namerava prenesti osebne podatke Za tretjo državo ali mednarodno organizacijo, obdobje zadrževanja osebnih podatkov ali meril za njeno odločitev, informacije o obstoju pravice do povpraševanja od prodajalca dostopa do njegovih osebnih podatkov in pravice do popravljanja ali izbrisa ali omejitve obdelava ali pravica, da nasprotuje obdelavi, pa tudi pravice do prenosljivosti podatkov, pravico do vložitve zahtevka pri nadzornem organu, informacije o tem, ali je zagotavljanje osebnih podatkov pravna ali pogodbena zahteva ali zahteva, ki je potrebna za zaključek pogodba, ali mora potrošnik zagotoviti osebne podatke in možne posledice, da takšnih podatkov ne zagotavljajo,

12.         obstoj samodejnega odločanja, vključno s profiliranjem;

13.         Potrošnik ima pravico od prodajalca pridobiti kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo, in ima pravico pridobiti vse zgornje informacije. Za vse nadaljnje kopije, ki jih zahteva potrošnik, lahko prodajalec zaračuna pristojbino, ki ustreza upravnim stroškom izdelave kopije.

14.         Če potrošnik pisno ali v elektronski obliki izvaja svojo pravico v skladu z odstavkom 9.11 in vsebina njegove zahteve pomeni, da uveljavi svojo pravico v skladu z odstavkom 9.11, se šteje, da je zahteva vložena v skladu s to uredbo.

15.         Potrošnik ima pravico, da prodajalca nasprotuje pri obdelavi svojih osebnih podatkov, za katere domneva, da je treba ali bo obdelan za neposredne trženja, vključno s profiliranjem, kolikor je povezan s takšno Neposredno trženje. Če potrošnik nasprotuje takšni obdelavi, prodajalec prekine obdelavo osebnih podatkov za namene neposrednega trženja od datuma dostave takšnega ugovora prodajalca in osebnih podatkov zadevnega potrošnika ne sme več in ne bo več in ne bo več obdelati za take namene.

16.         Potrošnik lahko, če sumi, da se njegovi osebni podatki neupravičeno obdelujejo, vloži pritožbo pri Uradu za osebno varstvo podatkov Slovaške republike. Če potrošnik nima popolne pravne zmogljivosti, lahko njegove pravice uveljavlja pravni zastopnik.

17.         Prodajalec sprejme ustrezne ukrepe, s katerimi potrošniku zagotovi vse informacije, navedene v točki 9.11 v jedrnati, pregledni, razumljivi in ​​lahko dostopni obliki, jasno in preprosto oblikovano. Prodajalec posreduje informacije v elektronski obliki ali v skladu z uredbo z drugimi sredstvi, dogovorjenimi s potrošnikom.

18.         Podatki o ukrepih, ki so bili vloženi na zahtevo potrošnikov, prodajalec potrošnikom posreduje brez neupravičene zamude, v vsakem primeru v enem mesecu od prejema zahteve.

19.         Prodajalec potrošnika obvesti, da v skladu z določbo § 15 odstavek 1 e) točka 3 in točka 4 ZNOOU, medtem ko potrošnike obdelajo osebne podatke krog prejemnikov;

1.            DHL Express (Slovaška), SPOL. s r. , M. R. Štefánika letališče Bratislava 820 01, ICO: 31342876, DDV št.: SK2020298610, registrirano v komercialnem registru okrožnega sodišča Bratislava Section SA, INSERT: 4400 / B.

2.            Slovak paketna služba S.R.O., Senecká Cesta 1 900 28 IVANKA PRI DUNAJI, ICO: 31329217, Ič DPH: SK2020351993, registrirano v komercialnem registru okrožnega sodišča Bratislava Section SA, vstavite: 3215 / b.

3.            Podjetje Slovenská Pošta, A.S, Partizánska Cesta 9 Banská Bystrica 975 99, Iči: 36631124, Ič DPH: SK2021879959, vpisano v komercialni register okrožnega sodišča Bratslava Section SA, vstavljanje: 803 / s

10.         Umik iz pogodbe o nakupu

1.            Če prodajalec ne more izpolniti svojih obveznosti v skladu s pogodbo o nakupu zaradi nerazpoložljivosti blaga ali iz razloga, ker se je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga dogovoril v pogodbi nemogoče izpolnitev obveznosti prodajalca, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu ali zaradi velike sile, ali če tudi po vseh prizadevanjih, ki jih lahko pošteno zahtevajo od njega Ti pogoji ali pogoji ali za ceno, navedeno v naročilu, je prodajalec dolžan takoj obvestiti potrošnika in je tudi dolžan ponuditi potrošniku nadomestnega ali pa ima potrošnik pravico, da se umakne iz pogodbe . Če se potrošnik umakne iz pogodbe o nakupu iz razlogov, navedenih v tej klavzuli, mora prodajalec potrošniku vrniti že plačani depozit za blago, dogovorjeno v pogodbi o nakupu denar na račun, ki ga določi potrošnik.

2.            Potrošnik se lahko umakne iz pogodbe o nakupu, ne da bi v skladu z določbo § 7 in po zakonu št. 102/2014 Z.Z. o varstvu potrošnikov v primerih prodaje na daljavo (v nadaljevanju "Zakon o varstvu potrošnikov za prodajo na daljavo") v 14 dneh od sprejemanja blaga ali od datuma sklepanja pogodbe o pogodbi ali pogodbi za določbo za določbo o določbi Elektronska vsebina, ki ni na voljo na fizičnem mediju, če je prodajalec pravočasno in pravilno izpolnil obveznosti informacij v skladu z določbami § 3 zakona o zaščiti potrošnikov v primerih prodaje razdalje.

3.            Potrošnik ima v tem časovnem obdobju pravico, da razpakira in preizkusi blago na način, podoben tistemu, ki se običajno izvaja pri nakupovanju v klasični trgovini "kamnita", kolikor je potrebno za ugotavljanje narave, značilnosti in funkcionalnosti blaga.

4.            Obdobje umika se začne na dan, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo je pooblastil, z izjemo kurirja, prevzame vse dele naročenega blaga ali: če:

5.            Blago, ki ga potrošnik naroči v enem naročilu, se dostavi ločeno, od datuma sprejemanja blaga, ki je bilo dostavljeno kot zadnje,

6.            Dobavljeno blago je sestavljeno iz več kosov ali delov, od datuma dostave zadnjega dela ali zadnjega dela,

7.            Na podlagi pogodbe o nakupu se blago večkrat dostavi za določeno obdobje, od datuma sprejemanja prve dostave blaga.

8.            Potrošnik se lahko umakne iz pogodbe o nakupu; Kateri glavni predmet je nakup blaga še pred začetkom obdobja umika

9.            Potrošnik se mora pisno umakniti iz pogodbe na način, ki ne povzroča nobenega dvoma do njegovega umika iz pogodbe ali v obliki drugega trpežnega medija ali z uporabo obrazca, določenega v Prilogi. 1 od teh pogojev. Šteje se, da se obdobje umika vzdržuje, če je bilo obvestilo o umiku poslano prodajalcu najpozneje zadnji dan v skladu z določbo v skladu z določbo § 7 Odstavek 1 Zakona o varstvu potrošnikov za prodajo na daljavo

10.         Umik iz pogodbe o nakupu v skladu s prejšnjim točko pogojev mora vključevati podatke, ki jih zahteva umik iz obrazca za nakupno pogodbo, v katerem je priloga št. 1 pogojev, zlasti identifikacija potrošnika, številko in datum naročila, natančna specifikacija blaga, način, kako mora prodajalec vrniti že sprejeto transakcijo, zlasti številko računa in / ali poštni naslov potrošnika

11.         Če se potrošnik umakne iz pogodbe o nakupu, se vsaka dodatna pogodba, povezana s pogodbo o nakupu, od začetka razveljavi tudi potrošnik. Potrošnikov v zvezi s odpovedjo pomožne pogodbe, razen povračila stroškov in plačil iz določbe § 9, določbe, določba § 10, odstavek 10 (3) in (5) in (5) in (5 Zakon o zaščiti za prodajo na daljavo in stroške storitev, kjer je glavni predmet pogodbe zagotavljanje storitve in storitev je bila v celoti zagotovljena.

12.         Potrošnik je dolžan poslati blago nazaj na naslov operaterja ali prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti, da prevzame blago brez nepotrebne zamude, vendar najpozneje v 14 dneh po datumu umika od nakupne pogodbe. To ne velja, če je prodajalec predlagal, da bi blago osebno ali oseba, ki jo pooblasti, pobral. Šteje se, da je časovno obdobje v skladu s prvim stazom te točke teh pogojev vzdrževano, če je bilo blago odposlan, najnovejši zadnji dan tega časovnega obdobja.

13.         Potrošnik je dolžan v celoti dostaviti blago prodajalcu, vključno s popolno dokumentacijo, nepoškodovano, če je le mogoče v originalni embalaži in neuporabljeno.

14.         Priporočljivo je zavarovati blago. Prodajalec ne sprejema gotovine na dostavnih paketih. Prodajalec je dolžan vrniti potrošnika, brez neupravičene zamude in v 14 dneh od datuma dostave obvestila o umiku iz pogodbe , poštnina in drugi stroški in pristojbine. Prodajalec ni dolžan vrniti plačila potrošnikov, v skladu blago osebno ali s strani osebe, ki je pooblaščena za to.

15.         Potrošnik nosi stroške za vrnitev blaga prodajalca ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti, da sprejme blago. To ne velja, če se je prodajalec dogovoril, da bo sam nosil stroške ali če ni izpolnil obveznosti v skladu z odstavkom odstavka 3 (1) i) Zakona o varstvu potrošnikov za prodajo na daljavo

16.         Prodajalec je dolžan potrošniku vrniti kupnino za blago na enak način, kot ga je potrošnik uporabil za svoje plačilo, razen če potrošnik ne strinja z drugim načinom vračila plačila, ne da bi potrošniku v zvezi s tem povzročil dodatne stroške.

17.         V primeru, da se potrošnik umakne iz pogodbe o nakupu in prodaja prodajalcu v poškodovanem ali nepopolnem stanju, se potrošnik zaveže, da bo plačal prodajalcu:

18.         Vrednost, s katero se je vrednost blaga zmanjšala v skladu z določbami določb § 457 civilnega zakonika v realnem znesku

19.         Stroški, ki jih ima prodajalec pri popravilu blaga in jih vrne v prvotno stanje, izračunani po ceni

20.         Potrošnik je v smislu te točke pogojev dolžan, da prodajalcu povrne nadomestilo v največji vrednosti razlike med kupnino blaga in vrednostjo blaga ob umiku iz Pogodba o nakupu.

21.         V skladu z določbo § 7 odstavek 6 Zakona o varstvu potrošnikov za prodajo na daljavo se potrošnik ne more umakniti iz pogodbe o nakupu, od katere je subjekt:

22.         Prodaja blaga, izdelanega v skladu s posebnimi zahtevami potrošnikov, blaga ali blaga po meri, ki je posebej namenjena enemu potrošniku,

23.         Prodaja blaga, vsebovana v zaščitni embalaži, ki je neprimerna za vrnitev iz zdravstvenih razlogov ali higienskih razlogov in katerih zaščitna embalaža je bila po porodu poškodovana,

24.         Prodaja zvočnih posnetkov, posnetkov slik, avdio-vizualnih posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, prodane v zaščitni embalaži, če jo je potrošnik razpakiral,

25.         Zagotavljanje elektronskih vsebin, ki niso na fizičnem mediju, če se je njegova določba začela z izrecnim soglasjem potrošnika in potrošnik je izjavil, da je bil pravilno nakazan, da izgubi pravico do umika z izražanjem takšnega soglasja.

26.         Zagotavljanje servisne naloge, kjer se je določba začela z izrecnim soglasjem potrošnika in potrošnika, je izjavil, da je bil ustrezno poučen je na voljo v celoti in,

27.         Določba 10 teh pogojev izrecno ne velja za subjekte, ki ne izpolnjujejo opredelitve potrošnika, določenega v določbi § 2 a) zakona.

28.         Če blago kupi oseba v povezavi s svojo poslovno dejavnostjo (o čemer odloči z navedbo ID številke v dokumentu o nakupu), pravica do umakne iz pogodbe o nakupu, saj komercialna koda ne dovoljuje ta možnost.

29.         Če kupec v naročilu navede svojo poslovno osebno izkaznico, potem priznava, da pravila, navedena v GTC, zanj veljajo za podjetnike in pravne osebe. Podjetnik nima pravice, da bi se umaknil iz pogodbe, npr. Samozaposlitev, ki blago kupuje v e-trgovini "za poslovno osebno izkaznico".

11.         Končne določbe

1.            Kadar je pogodba o nakupu sklenjena pisno, bodo vse spremembe v pisni obliki

2.            Stranke se strinjajo, da bo komunikacija med njimi v obliki e -poštnih sporočil.

3.            Odnosi, ki jih ne urejajo ti pogoji, urejajo ustrezne določbe civilnega zakonika, zakona, 22/2004 Z.Z. o elektronski trgovini in spreminjanju zakona št. 128/2002 Z.Z. O državnem nadzoru nad notranjega trga v zadevah varstva potrošnikov in o spremembi nekaterih aktov, kakor je bil spremenjen z aktom št. 284/2002 Z.Z. kakor je bil spremenjen s poznejšimi predpisi in dejanjem št. 102/2014 Z.Z. o varstvu potrošnikov v primeru prodaje razdalje.

4.            Če potrošnik ni zadovoljen s prodajalčevim ravnanjem s svojim zahtevkom ali če verjame, da je prodajalec kršil svoje pravice, ima možnost, da se obrne na prodajalca za popravljanje. Če prodajalec odgovori ali ne odgovori na zahtevo za popravek v 30 dneh od datuma pošiljanja, ima potrošnik pravico vložiti zahtevek za alternativno reševanje sporov v skladu z določbo § 12 zakona št. 391/2015 Coll. o alternativni rešitvi o potrošniških sporih in o spremembi nekaterih zakonov.

5.            Ustrezni subjekt za alternativno reševanje sporov s prodajalcem IFIX S.R.O s svojo registrirano pisarno v Námestie Hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, je Slovak trgovinski inšpekcijski pregled Prievská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk ali drugi ustrezni zakonski subjekti ali drugi ustrezni zakonski subjekti ali drugi ustrezni zakonski subjekti Registriran na seznamu alternativne reševanja sporov, ki ga je izvedlo Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo Athttp: //www.mhsr.sk); Potrošnik ima pravico izbrati, kateri od teh alternativnih subjektov za reševanje sporov se mora spoprijeti.

6.            Potrošnik lahko s pomočjo spletne platforme za reševanje sporov sprejme predlog za alternativno reševanje sporov, ki je na voljo na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7.            Ti pogoji za potrošnika začnejo veljati s sklepanjem pogodbe o nakupu.

8.            Preden bo naročilo poslano, bo potrošnik pozvan, naj potrdi s tem, da bo polje (prijavilo), da se je seznanil, bral, razumel in se strinja s temi pogoji.

Zelena pot

Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.

Več informacij