Vpišite, kaj iščete
Ni bilo najdenih rezultatov.
I. Uvodne določbe
Ti splošni pogoji urejajo pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu, sklenjene med prodajalcem, iFix s.r.o., s sedežem na Námestie hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava - Petržalka, matična številka: 47019948, vpisanem v Poslovni register Okrožnega sodišča v Bratislavi III, Oddelek: Sro, Vložek št. 87860/B (v nadaljevanju: "Prodajalec"), in kupcem, ki je subjekt, ki izpolnjuje opredelitev potrošnika v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi, in katerega predmet je nakup in prodaja blaga, ki ga ponuja Prodajalec.
Identifikacijski in kontaktni podatki prodajalca: iFix s.r.o.,
Inšpektorat SOI za Bratislavski regiji
Odbor výkonu dohľadu Bajkalská 21/A P. O. BOX 29 827 99 Bratislava
Kontaktni podatki: E-mail: ba@soi.sk Tel.: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 Faks: 02/58 27 21 70 www.soi.sk SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju tudi "SPL") so sestavni del pogodbe o nakupu. V primeru, da prodajalec in kupec skleneta pogodbo o nakupu, v kateri se dogovorita o pogojih, ki se razlikujejo od teh SPL, imajo določila pogodbe o nakupu prednost pred temi SPL. Dogovorjeni pogoji ne smejo biti v nasprotju z določbami obveznih pravnih predpisov, ki zavezujejo pogodbeni stranki.
II. Način sklenitve pogodbe o nakupu in z njo povezane informacijske obveznosti
2.1. Kupec pošlje predlog za sklenitev pogodbe o nakupu prodajalcu tako, da izpolni in pošlje obrazec na spletni strani prodajalca, s čimer poda predlog za sklenitev pogodbe o nakupu, ki vključuje plačani prenos lastninskih pravic na blago, ki ga kupec določi v naročilu, po nakupni ceni in pod pogoji, navedenimi v naročilu (v nadaljevanju: "Naročilo").
2.2. Po oddaji naročila bo kupec na svojo e-poštni naslov samodejno prejel obvestilo, ki potrjuje prejem naročila v elektronskem sistemu prodajalca (v nadaljevanju: "Potrditev naročila"). Po potrebi bodo dodatne informacije glede naročila poslani na kupljev e-poštni naslov.
2.3. Potrditev naročila vsebuje informacijo, da je prodajalec prejel naročilo; vendar pa to ne pomeni sprejetja predloga za sklenitev pogodbe o nakupu.
2.4. Prodajalec bo nato kupcu poslal e-pošto, v kateri ga bo obvestil, ali je naročilo sprejeto (v nadaljevanju: "Sprejem naročila"). Sprejem naročila bo vseboval informacije o imenu in specifikacijah blaga, ki se prodaja v skladu s pogodbo o nakupu, kot tudi podrobnosti o ceni blaga in/ali drugih storitev, predvidenem času dostave blaga, imenu in podatkih o lokaciji, kjer naj bo blago dostavljeno, ter informacije o ceni, pogojih, načinu in času prevoza blaga na dogovorjeno dostavno lokacijo. Vključeval bo tudi podatke o prodajalcu (naziv podjetja, sedež, matična številka, številka vpisa v Poslovni register itd.) in po potrebi druge zahtevane informacije.
2.5. Pogodba o nakupu je sklenjena ob dostavi Sprejema naročila v elektronski ali pisni obliki kupcu.
2.6. Prodajalec je kupca pred oddajo naročila in/ali sklenitvijo pogodbe o nakupu jasno, nedvoumno, razumljivo in brez napak obvestil o informacijah glede plačila, poslovanja, pošiljanja in drugih pogojev, zlasti:
2.6.1. glavnih značilnostih blaga v obsegu, ki je primeren za vrsto in naravo blaga ter način posredovanja informacij, vključno z ustrezno katalogsko stranjo v spletni trgovini,
2.6.2. nazivu podjetja in sedežu prodajalca, vključno z ustrezno podstranjo spletne trgovine prodajalca in v členu I teh SPL, ki so prav tako na voljo na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca,
2.6.3. telefonsko številko prodajalca in druge pomembne podatke za stik kupca s prodajalcem, zlasti e-poštni naslov, vključno z ustrezno podstranjo spletne trgovine prodajalca in v členu I teh SPL, ki so prav tako na voljo na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca.
2.6.4. prodajno ceno blaga, način njenega izračuna, če prodajne cene ni mogoče določiti vnaprej zaradi narave blaga, stroške dostave, pošiljanja in drugih stroškov ter da se lahko v skupno ceno vključijo dodatni stroški in pristojbine, če jih ni mogoče določiti vnaprej, vključno z ustrezno katalogsko stranjo v spletni trgovini prodajalca,
2.6.5. pogoje izvedbe, pogoje plačila, pogoje dostave in čas, v katerem se prodajalec zavezuje, da bo blago dostavil ali zagotovil, vključno z ustrezno katalogsko stranjo v spletni trgovini prodajalca,
2.6.6. obstoj in trajanje zakonske garancije za napake na blagu ter razpoložljivost garancije za potrošnike, če je zagotovljena, postopek uveljavljanja pravic v zvezi z napakami, pogoji poprodajnih storitev, če jih zagotavlja prodajalec ali proizvajalec, vključno z ustrezno katalogsko stranjo v spletni trgovini prodajalca.
2.6.7. trajanje pogodbe, če gre za pogodbo, sklenjeno za določen čas, ali pogoje za prekinitev pogodbe, če gre za pogodbo, sklenjeno za nedoločen čas ali pogodbo, katere veljavnost se samodejno podaljša; minimalno trajanje kupčevih obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu, če taka obveznost izhaja iz pogodbe o nakupu za kupca,
2.6.8. informacije o funkcionalnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalnem vsebinu in digitalnih storitvah, vključno z razpoložljivimi tehničnimi zaščitnimi ukrepi in informacijami o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalnim vsebinami in digitalnimi storitvami, ki so znane prodajalcu ali se lahko razumljivo pričakuje, da bodo znane prodajalcu,
2.6.9. kupčevo pravico do vložitve zahtevka za popravo pri prodajalcu v skladu s posebnimi predpisi, z povezavo na spletno stran, kjer so objavljene informacije o ustreznem organu za alternativno reševanje sporov,
2.6.10. informacije o drugem načinu spletne komunikacije, ki omogoča kupcu shranjevanje vsebine pisne komunikacije s prodajalcem, vključno z datumom in časom komunikacije, če prodajalec uporablja tak način komunikacije s kupcem,
2.6.11. dejstvo, da je prodajalčev naslov, kjer lahko kupec uveljavlja svoja pravice v zvezi z napakami na izdelku, odstopom od pogodbe, zahtevo za popravo ali vložitvijo druge poizvedbe, enak naslovu, ki je naveden v točki 2.6.2. tega člena,
2.6.12. dejstvo, da bo prodajna cena za določenega kupca ali skupino kupcev določena na podlagi avtomatiziranega odločanja, vključno s profiliranjem, če do take situacije pride,
2.6.13. informacije o stroških uporabe sredstev za daljinsko komunikacijo, ki se uporabljajo pri sklenitvi pogodbe, če je cena izračunana na podlagi zvišane stopnje, in če do take situacije pride.
2.6.14. informacije o kupčevi pravici do odstopa od pogodbe v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi, vključno s pogoji, rokom in postopkom za uveljavljanje pravice do odstopa; navodila v zvezi s kupčevo obveznostjo nositi stroške vračila blaga po odstopu od pogodbe v skladu z zakonskimi pogoji, ter v primeru pogodbe na daljavo tudi stroške vračila blaga, ki ga zaradi svoje narave ni mogoče vrniti po pošti; navodila v zvezi s kupčevo obveznostjo plačati prodajalcu dejansko opravljeno storitev, če kupec odstopi od pogodbe v skladu s tem členom, in predmet pogodbe je bila storitev, potem ko je kupec podal izrecno soglasje prodajalcu v skladu z ustreznimi pravnimi predpisi; navodila, da kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ustreznimi pravnimi predpisi, ali informacije o okoliščinah, v katerih kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Navodila vključujejo tudi zagotovitev vzorčnega obrazca za odstop od pogodbe v skladu z ustreznimi pravnimi predpisi, ki je priložen kot Priloga št. 1 tem SPL.
2.6.15. informacije o minimalnem trajanju kupčeve obveznosti, če taka obveznost izhaja iz pogodbe,
2.6.16. informacije o kupčevi obveznosti plačati akontacijo ali zagotoviti drugo finančno varnost na zahtevo prodajalca, vključno s pogoji za zagotavljanje te varnosti, če taka obveznost izhaja iz pogodbe,
2.6.17. informacije o obstoju ustreznih kodeksov ravnanja, katerih upoštevanja se je prodajalec zavezal, ter način, kako se lahko kupec seznani z besedilom teh kodeksov ali ga pridobi,
2.6.18. informacije, da bo prodajalec pogodbo o nakupu shranil v elektronski obliki in bo na voljo kupcu na pisno zahtevo,
2.6.19. informacije, da je jezik, ki je na voljo za sklenitev pogodbe, slovaški jezik.
III. Pravice in obveznosti prodajalca
3.1. Prodajalec je dolžan:
a) dostaviti kupcu predmet pogodbe o nakupu (blago) v skladu s pogodbo in veljavnimi pravnimi predpisi,
b) kupcu zagotoviti vse dokumente, potrebne za prevzem in uporabo blaga, ter druge dokumente, zahtevane z veljavnimi pravnimi predpisi Slovenske republike, bodisi v pisni bodisi v elektronski obliki,
c) zagotoviti, da dostavljeno blago ustreza veljavnim pravnim predpisom Slovenske republike,
d) takoj po sklenitvi pogodbe o nakupu, najkasneje pa ob dostavi blaga, kupcu zagotoviti potrditev sklenitve pogodbe o nakupu na trajnem nosilcu, kot je e-pošta. Potrditev mora vključevati vse informacije, navedene v točki 2.6, vključno z obrazcem za odstop od pogodbe o nakupu.
3.2. Prodajalec ima pravico do pravočasnega in popolnega plačila nakupne cene blaga s strani kupca.
3.3. Če prodajalec zaradi izčrpanosti zalog ali nedostopnosti blaga ne more dostaviti blaga kupcu v roku, dogovorjenem v pogodbi o nakupu ali po dogovorjeni nakupni ceni, je prodajalec dolžan kupcu ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost odstopa od pogodbe o nakupu. Kupec mora izbrati eno izmed teh možnosti. Če kupec ne sprejme nadomestne izpolnitve, ki jo ponudi prodajalec, ali ne odstopi od pogodbe o nakupu v razumnem roku, ima prodajalec pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. V primeru, da je kupec že plačal nakupno ceno ali njen del, je prodajalec dolžan vrniti plačani znesek ali njegov del v 14 dneh od dneva dostave odstopa od pogodbe o nakupu kupcu.
IV. Pravice in obveznosti kupca
4.1. Kupec je dolžan izpolniti zakonske obveznosti, zlasti plačati nakupno ceno, pri čemer je bil kupec s strani prodajalca obveščen, da naročilo vključuje obveznost plačila cene.
4.2. Kupec je zlasti dolžan:
a) sprejeti naročeno in dostavljeno blago,
b) plačati prodajalcu dogovorjeno nakupno ceno v dogovorjenem plačilnem roku, vključno s stroški dostave,
c) potrditi prevzem blaga v dostavnici s svojim podpisom ali podpisom pooblaščene osebe.
4.3. Kupec ima pravico, med drugim, prejeti blago pod dogovorjenimi pogoji.
V. Pogoji dostave
5.1. Običajna ocenjena razpoložljivost blaga z datumom njihovega odpremo je navedena za vsak izdelek na spletni strani spletne trgovine.
5.2. Razen če ni drugače dogovorjeno v pogodbi o nakupu, je prodajalec dolžan dostaviti blago kupcu najkasneje v 30 dneh od dneva sklenitve pogodbe o nakupu. Stranki sta se dogovorili, da če je obdobje, navedeno v točki 5.1., daljše, velja obdobje, navedeno v točki 5.1. Obdobje od sklenitve pogodbe o nakupu do zadnjega dneva dostavnega roka za blago po tej točki se imenuje "Časovni okvir."
5.3. Kupec je dolžan prevzeti blago na lokaciji, dogovorjeni v pogodbi o nakupu ali drugače sporočeni ob času dostave (v nadaljevanju: "Kraj"). Kupec je dolžan prevzeti blago v okviru Časovnega okvira.
5.4. Če prodajalec dostavi blago kupcu na Kraj in v okviru Časovnega okvira, je kupec dolžan osebno prevzeti blago ali zagotoviti, da oseba, pooblaščena s strani kupca v primeru njegove odsotnosti, prevzame blago in podpiše protokol o dostavi in prevzemu. Tretja oseba, pooblaščena za prevzem blaga, mora prodajalcu predložiti kopijo sprejema naročila.
5.5. Če kupec ne prevzame blaga, dostavljenega v skladu s pogodbo o nakupu, je prodajalec upravičen do odškodnine za škodo, kupec pa ni upravičen do ponovne dostave blaga, razen če se stranki dogovorita drugače.
5.6. V primeru prevzema blaga, ki je bilo že plačano, lahko prodajalec ali njegov pogodbeni partner zahteva predložitev osebnega dokumenta (osebna izkaznica ali potni list), da prepreči škodo in prepreči legalizacijo prihodkov iz kaznivih dejanj.
5.7. Kupec ni upravičen do pobota svojih terjatev proti terjatvam prodajalca brez pisnega soglasja prodajalca, razen če prodajalec delno ali v celoti ne izpolni svojih obveznosti.
5.8. V primeru, da prodajalec ne dostavi blaga v dogovorjenem roku in niti v roku, navedenem v pisnem obvestilu, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe o nakupu, prodajalec pa je dolžan vrniti del že plačane nakupne cene kupca v 14 dneh od dostave odstopa od pogodbe o nakupu. Pisno obvestilo ni potrebno v primerih, ki so zakonsko določeni.
5.9. Če zmagovalec zmaga v tekmovanju, ki ga organizira iFix s.r.o., je zmagovalec dolžan prevzeti nagrado v 30 koledarskih dneh od dneva, ko iFix s.r.o. objavi rezultate tekmovanja. Zmagovalčeva pravica do nagrade poteče po tem roku, nagrada pa bo zapadla organizatorju.
5.10. Barvna predstavitev blaga na monitorju se morda ne bo natančno ujemala z dejanskimi barvami, kot jih kupec zazna v resničnem življenju. Prikaz barvnih odtenkov je, med drugim, odvisen od kakovosti monitorja ali drugega zaslona, ki ga kupec uporablja.
5.11. Kupec je dolžan takoj ob dostavi v prisotnosti prodajalčevega predstavnika pregledati blago in njegovo embalažo. V primeru, da se ugotovijo kakršne koli napake na blagu (vključno z napakami na embalaži) in/ali če je pošiljka nepopolna (npr. manj predmetov ali manjkajoče blago), je prodajalec dolžan omogočiti kupcu, da sestavi zapis o obsegu in naravi napake, ki ga bo prodajalec potrdil kot pravilnega. Na podlagi takega zapisa, ki ga kupec predloži prodajalcu, lahko kupec kasneje zavrne prevzem dostavljenega blaga z napakami ali potrdi dostavo napake na blagu in nato v skladu z 8. členom teh SPL uveljavlja zahtevke za napake na blagu.
VI. Nakupna cena in pogoji plačila
6.1. Nakupna cena blaga je dogovorjena v pogodbi o nakupu med prodajalcem in kupcem, odločilna pa je cena, navedena v potrditvi naročila (v nadaljevanju: "nakupna cena"). Če je nakupna cena, navedena v potrditvi naročila, višja od cene za identično blago, navedene v spletni trgovini ob času oddaje naročila s strani kupca, bo prodajalec kupcu poslal e-pošto z informacijami o novi ponudbeni ceni, ki se bo štela kot prodajalčev predlog za sklenitev nove pogodbe o nakupu. Ta predlog mora kupec izrecno potrditi po e-pošti ali v pisni obliki, da bo pogodba o nakupu veljavno sklenjena.
6.2. Kupec je dolžan prodajalcu plačati nakupno ceno, vključno s stroški dostave blaga, bodisi v gotovini ali s kreditno kartico ob prevzemu blaga osebno, z odkupnino na dostavni lokaciji ali s bančnim nakazilom na prodajalčev račun, kot je navedeno v potrditvi naročila ali na spletni strani prodajalca pred prevzemom blaga.
6.3. Če kupec prodajalcu plača nakupno ceno z bančnim nakazilom, se za datum plačila šteje dan, ko je celotna nakupna cena nakazana na prodajalčev račun.
6.4. Kupec je dolžan prodajalcu plačati nakupno ceno za dogovorjeno blago v roku, navedenem v pogodbi o nakupu, vendar najpozneje ob prevzemu blaga.
6.5. Če kupec ne plača celotne nakupne cene prodajalcu pred dostavo blaga na Kraj, in stranki nista dogovorili obročnega plačila, ima prodajalec pravico zavrniti dostavo blaga kupcu. V primeru neizpolnitve obveznosti plačila po tem členu ima prodajalec pravico tudi do odstopa od pogodbe.
6.6. Stroški, povezani z montažo in dostavo blaga, niso vključeni v nakupno ceno, in prodajalec ni dolžan zagotoviti teh storitev kupcu.
6.7. Prikazana nakupna cena blaga na kateri koli spletni strani spletne trgovine, ki jo upravlja prodajalec, ne vključuje stroškov pošiljanja blaga ali drugih neobveznih storitev. Vse promocije veljajo do razprodaje zalog, razen če ni drugače navedeno za določen izdelek.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni ceno blaga, navedeno na kateri koli spletni strani spletne trgovine, ki jo upravlja prodajalec. Spremembe cen se ne nanašajo na pogodbe o nakupu, sklenjene pred spremembo cene, ne glede na to, ali je bilo blago že dostavljeno.
VII. Prenos lastništva in tveganje škode na blagu
7.1. Lastništvo blaga preide na kupca ob prevzemu blaga na dogovorjeni lokaciji.
7.2. Tveganje škode na blagu preide na kupca, ko kupec ali tretja oseba, ki jo kupec pooblasti, prevzame blago od prodajalca ali njegovega predstavnika, ki je pooblaščen za dostavo blaga, ali če to ne pride do tega v dogovorjenem času, ko prodajalec omogoči kupcu, da prevzame blago, kupec pa blaga ne sprejme.
VIII. Odgovornost za napake, potrošniška garancija in zahtevki za napake (Postopek reklamacije)
8.1. Če je prodajalec odgovoren za napako na blagu, ima kupec pravico zahtevati odpravo napake z popravkom ali zamenjavo, pravico do razumnega popusta na nakupno ceno ali pravico do odstopa od pogodbe o nakupu.
8.2. Izbira in uveljavljanje zahtevkov iz točke 8.1 teh SPL so urejeni z veljavnimi pravnimi predpisi.
8.3. Prodajalec je kupca obvestil o njihovih pravicah, ki izhajajo iz napak na blagu, kot to določa veljavna zakonodaja in sklenjena pogodba, s tem, da je te SPL objavil na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca, kjer je imel kupec možnost, da se z njimi seznani pred oddajo naročila.
8.4. Prodajalec je odgovoren za napake na blagu v skladu z veljavnimi predpisi Slovenske republike, kupec pa je dolžan vložiti zahtevek za napako na blagu pri prodajalcu ali pooblaščeni osebi. Prodajalec je odgovoren za vsako napako, ki jo ima prodano blago ob dostavi in ki postane očitna v dveh letih od dostave blaga. Če nakup vključuje blago z digitalnimi elementi, za katerega je treba zagotoviti digitalno vsebino ali pa se mora digitalna storitev neprekinjeno dostavljati v dogovorjenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako napako v digitalni vsebini ali digitalni storitvi, ki se pojavi ali postane očitna v celotnem dogovorjenem obdobju, vendar vsaj dve leti od dostave blaga z digitalnimi elementi. Za obnovljeno blago (obnovljeno blago pomeni rabljeno blago, ki so ga pregledali naši strokovnjaki in je označeno kot takšno) in za rabljeno blago (rabljeno blago pomeni blago, označeno kot rabljeno ali popravljeno brez napak, kjer popolnost embalaže ne preprečuje polne uporabe izdelka) so stranke dogovorile odgovornost za napake na blagu za obdobje 12 mesecev od dostave blaga.
8.5. Če blago kaže napake, ima kupec pravico uveljaviti z njimi povezane zahtevke tako, da napako na blagu označi na katerikoli lokaciji prodajalca, na lokaciji druge osebe, o kateri je prodajalec kupca obvestil pred sklenitvijo pogodbe, ali z uporabo sredstev daljinske komunikacije na prodajalčevem sedežu ali poslovnem naslovu ali na katerikoli drugi naslovu, o katerem je prodajalec kupca obvestil med ali po sklenitvi pogodbe. Defektno blago je potrebno predložiti ob označitvi napake, razen če ni drugače dogovorjeno. Prodajalec priporoča, da se blago zavaruje pri pošiljanju. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Kupec je dolžan zagotoviti resnične informacije, zlasti navesti vrsto in obseg napake na blagu; kupec mora prav tako navesti, katere pravice uveljavlja.
8.6. Postopek za uveljavljanje zahtevka v zvezi z napakami na blagu, ki jih je mogoče dostaviti prodajalcu, se začne, ko so izpolnjeni vsi naslednji kumulativni pogoji:
8.6.1. dostava obvestila o napaki,
8.6.2. dostava blaga s strani kupca prodajalcu ali pooblaščeni osebi,
8.6.3. dostava dostopnih kod, gesel itd. prodajalcu, če so taki podatki potrebni za pravilno obdelavo vloženega zahtevka.
8.7. Če zahtevek zadeva blago, ki ga ni mogoče objektivno dostaviti prodajalcu, ali blago, ki je trajno vgrajeno, mora kupec, poleg izpolnjevanja pogojev, določenih v točkah 8.6.1 in 8.6.3 teh SPL, zagotoviti vso potrebno sodelovanje, da omogoči prodajalcu ali tretji osebi, ki jo je določil prodajalec, pregled blaga. Postopek za zahtevek v zvezi z napakami na blagu, ki ga ni mogoče objektivno dostaviti prodajalcu ali ki je trajno vgrajeno, se začne, ko je izveden pregled blaga v skladu z prvo povedjo. Če pa prodajalec ali tretja oseba, ki jo je določil prodajalec, ne zagotovi pregleda v razumnem času, najkasneje 10 dni po dostavi obvestila o napaki prodajalcu, se postopek začne na dan, ko je obvestilo o napaki dostavljeno.
8.8. Prodajalec ali pooblaščena oseba bo kupcu izdal potrdilo o obvestilu o napaki v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi.
8.9. Prodajalec ni odgovoren za napake, o katerih je kupec bil obveščen ob sklenitvi pogodbe, ali za napake, za katere je kupec ob upoštevanju okoliščin, v katerih je bila pogodba o nakupu sklenjena, moral biti seznanjen.
8.10. Prodajalec ni odgovoren za napake na blagu, ki:
8.10.1. če kupec ni uveljavil svojih pravic glede odgovornosti prodajalca za napake na blagu v zakonsko določenih rokih,
8.10.2. če je napako na blagu povzročila mehanska poškodba blaga, ki jo je povzročil kupec,
8.10.3. če je napaka na blagu zmanjšana kapaciteta baterije,
8.10.4. če je napaka na blagu nastala zaradi uporabe blaga v pogojih, ki ne ustrezajo intenzivnosti, vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom naravnega okolja blaga,
8.10.5. če je napaka na blagu nastala zaradi nepravilnega ravnanja, delovanja ali zanemarjanja vzdrževanja blaga,
8.10.6. če je napaka na blagu nastala zaradi poškodb, ki so bile povzročene z nepotrebnim obremenjevanjem ali uporabo blaga v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli običajne uporabe blaga,
8.10.7. če je napaka na blagu nastala zaradi poškodb, ki so bile povzročene z neizogibnimi in/ali nepredvidljivimi dogodki,
8.10.8. če je napaka na blagu nastala zaradi poškodb, ki so bile povzročene z naključnim kvarjenjem ali naključnim poslabšanjem stanja,
8.10.9. če je napaka na blagu nastala zaradi nepravilne intervencije, poškodb zaradi vode, požara, statične ali atmosferske elektrike ali katerega koli drugega dogodka višje sile,
8.10.10. če je napaka na blagu nastala zaradi posega v blago s strani nepooblaščene osebe,
8.10.11. če pošiljka ni popolna ali če gre za očitno napako, ki bi jo kupec lahko zaznal z pregledom pošiljke ob dostavi in je ni obravnaval v skladu s temi SPL ter ni pravočasno obvestil prodajalca,
8.10.12. če se napaka na blagu pojavi kot horizontalne in/ali vertikalne črte na zaslonu ali ekranu, ko taka napaka izhaja iz mehanske poškodbe.
8.11. Pogodbeni stranki sta se dogovorili za potrošniško garancijo v trajanju 24 mesecev od dneva dostave blaga, razen če ni za posebne primere določen drugačen rok. Za obnovljeno blago in rabljeno blago sta se pogodbeni stranki dogovorili za potrošniško garancijo v trajanju 12 mesecev od dneva dostave blaga.
V primeru zamenjave blaga z novim, bo kupec prejel dokument, ki potrjuje zamenjavo blaga, in vse nadaljnje zahteve glede napak na blagu bodo temeljile na pogodbi o nakupu in tem dokumentu. V primeru zamenjave blaga z novim bo potrošniška garancija začela teči znova od prevzema novega blaga, vendar le za novo blago.
Zahtevki v okviru potrošniške garancije se ne morejo uveljavljati, če kupec nima garancijske kartice, dokazila o plačilu ali katerega koli drugega dokumenta, ki dokazuje nakup blaga pri prodajalcu.
8.12. Postopek obravnave zahtevka za napake na blagu velja le za napake, navedene v obvestilu o napaki.
8.13. Za namene tega člena:
8.14. Ne glede na izid reklamacije, bo vsak nadaljnji zahtevek za isto edinstveno napako (ne napako iste vrste) zavrnjen.
8.15. V primeru nadomestnih delov za Apple iPhone (baterija, zaslon, kamera, odvisno od modela iPhone) na napravah Apple se lahko prikaže sporočilo: "Ni mogoče preveriti, ali ta iPhone uporablja originalen Apple del (baterija, zaslon, kamera, odvisno od modela iPhone)."
Ta sporočila ne vplivajo na delovanje naprave in bodo izginila z zaklenjenega zaslona po 4 dneh. Po tem bodo vidna le v Nastavitvah. Pojav tega sporočila nima vpliva na delovanje naprave.
8.16. Če kupec ni zadovoljen s tem, kako je prodajalec obravnaval reklamacijo za napake na blagu ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, se lahko kupec obrne na prodajalca s prošnjo za odpravo težave. Če prodajalec na prošnjo za odpravo težave odgovori negativno ali ne odgovori v 30 dneh od dneva oddaje prošnje, ima kupec pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja sporov v skladu z 12. členom Zakona št. 391/2015 Z.z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in spremembah nekaterih zakonov.
Konkurenčni organ za alternativno reševanje sporov med kupcem in prodajalcem je Slovenska trgovinska inšpekcija (ki je tudi nadzorni organ, pooblaščen za sprejemanje pritožb v primeru kršitev potrošniških pravic ali interesov), Bajkalská 21/A, P.P. č. 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk, ali katera koli druga pristojna pooblaščena pravna oseba, vpisana v register organov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovenske republike (seznam je na voljo na http://www.mhsr.sk); kupec ima pravico izbrati, kateri od navedenih organov za alternativno reševanje sporov želi stopiti v stik.
Kupec lahko uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na http://ec.europa.eu/consumers/odr/, za oddajo predloga za alternativno reševanje svojega spora.
IX. Osebni podatki in njihova zaščita
9.1. Pogodbeni stranki sta se dogovorili, da mora kupec za pravilno izpolnitev pogodbe o nakupu zagotoviti svoje ime, priimek, stalno prebivališče, telefonsko številko in e-poštni naslov.
9.2. Kupec, ki se je registriral v spletni trgovini, lahko kadarkoli pregleda in spremeni posredovane osebne podatke ter prekliče svojo registracijo s prijavo v spletno trgovino v razdelku "uporabniški profil".
9.3. Prodajalec s tem obvešča kupca, da bo v skladu s členom 6, odstavek 1, točka b) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o zaščiti posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in prostim pretokom takšnih podatkov, ki razveljavlja Direktivo 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (v nadaljevanju: "Uredba"), prodajalec kot upravljavec informacijskega sistema obdeloval osebne podatke kupca brez njegovega soglasja kot upravičenca do podatkov. To je zato, ker bo obdelava osebnih podatkov potekala v okviru predpogodbenih razmerij s kupcem, obdelava osebnih podatkov kupca pa je potrebna za izpolnitev pogodbe o nakupu, v kateri je kupec ena od pogodbenih strank.
9.4. V skladu s členom 6, odstavek 1, točka f) Uredbe lahko prodajalec po dostavi naročenega blaga ali storitev kupcu obdeluje osebne podatke kupca za namen neposrednega trženja na podlagi legitimnega interesa in pošilja kupcu informacije o novih izdelkih, popustih in promocijah na ponujeno blago ali storitve na kupljev e-poštni naslov.
9.5. Prodajalec se zavezuje, da bo obravnaval in obdeloval osebne podatke kupca v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi Slovenske republike.
9.6. Prodajalec izjavi, da bo v skladu s členom 5, odstavek 1, točki a) in b) Uredbe zbiral osebne podatke kupca izključno za namen, naveden v teh SPL.
9.7. Prodajalec izjavi, da bodo osebni podatki kupca za namene, ki niso navedeni v teh SPL, vedno zbirani ločeno na ustrezni pravni podlagi ter da bo zagotovil, da bodo osebni podatki obdelani in uporabljeni izključno na način, ki je v skladu s ciljem, za katerega so bili zbrani, ter da ne bodo združeni z osebnimi podatki, pridobljenimi za druge namene ali za namen izpolnitve pogodbe o nakupu.
9.8. Before submitting the order, the buyer will be prompted to check a box to confirm that the seller has sufficiently, clearly, and unmistakably informed them about: the seller's identification details as stated in Article 1 of these GTC, proving the seller's identity; the seller's contact details or the contact details of the responsible person at the seller's company; the purpose of processing personal data, which is to conclude a purchase agreement between the seller and the buyer, and the legal basis for processing personal data; that the requested personal data is required for the purpose of concluding the purchase agreement and properly processing and delivering the order, which the buyer is obliged to provide if the processing is based on Article 6, paragraph 1, letter f); that the legitimate interest pursued by the seller is direct marketing; the identification details of the third party, which is the company responsible for delivering the ordered goods to the buyer, or the identification details of other recipients or categories of recipients of personal data, if applicable; the retention period of personal data, or the criteria for determining this period.
9.9. Prodajalec izjavi, da bo obdeloval osebne podatke v skladu z dobrimi običaji in bo ravnal na način, ki ni v nasprotju z Uredbo ali drugimi veljavnimi pravnimi predpisi, niti ne bo poskušal teh predpisov obiti.
9.10. V skladu z Uredbo prodajalec kupcu, čiji podatki se obdelujejo, zagotovi naslednje informacije: identiteto in kontaktne podatke prodajalca ter, kjer je to ustrezno, kontaktne podatke prodajalčevega predstavnika, kontaktne podatke odgovorne osebe (če so na voljo), namene obdelave, za katere so osebni podatki namenjeni, ter pravno podlago za obdelavo. Če je obdelava na podlagi člena 6, odstavek 1, točka f), zakoniti interesi, ki jih sledi prodajalec ali tretja oseba, kategorije prejemnikov ali kategorije prejemnikov osebnih podatkov, če so na voljo, informacije o tem, ali prodajalec namerava prenesti osebne podatke v tretjo državo ali mednarodno organizacijo, obdobje hrambe osebnih podatkov ali kriterije za določitev tega obdobja, informacije o obstoju pravice zahtevati dostop do osebnih podatkov od prodajalca ter pravici do poprave ali izbrisa podatkov, omejitve obdelave, ali pravice nasprotovanja obdelavi, kot tudi pravico do prenosljivosti podatkov, pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, informacije o tem, ali je zagotavljanje osebnih podatkov zakonska ali pogodbena zahteva ali zahteva, potrebna za sklenitev pogodbe, ali je kupec dolžan zagotoviti osebne podatke ter morebitne posledice nezagotavljanja teh podatkov, in obstoju avtomatiziranega odločanja, vključno s profiliranjem.
9.11. Kupec ima pravico, da od prodajalca pridobi kopijo obdelovanih osebnih podatkov, skupaj z vsemi zgoraj navedenimi informacijami. Za morebitne dodatne kopije, ki jih zahteva kupec, lahko prodajalec zaračuna pristojbino, ki ustreza administrativnim stroškom zagotovitve kopije.
9.12. Če kupec uveljavlja svojo pravico iz točke 9.11 pisno ali elektronsko in vsebina njegove zahteve kaže, da uveljavlja to pravico, se zahteva šteje za vloženo v skladu z Uredbo.
9.13. Kupec ima pravico nasprotovati obdelavi svojih osebnih podatkov s strani prodajalca, za katere meni, da se obdelujejo ali bodo obdelovani za namen neposrednega trženja, vključno s profiliranjem, v obsegu, v katerem so povezani s takim neposrednim trženjem. Če kupec nasprotuje taki obdelavi, bo prodajalec prenehal z obdelavo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja z dnem, ko je ugovor dostavljen prodajalcu, in osebni podatki prizadetega kupca ne bodo več obdelovani za ta namen.
9.14. Če kupec sumi, da so njegovi osebni podatki obdelovani nezakonito, lahko vloži pritožbo pri Uradu za varstvo osebnih podatkov Republike Slovenije. Če kupec nima polne pravne sposobnosti, lahko njegove pravice v njegovem imenu uveljavlja njegov zakonski zastopnik.
9.15. Prodajalec bo sprejel ustrezne ukrepe, da kupcu zagotovi vse informacije, navedene v točki 9.10, na jedrnat, pregleden, razumljiv in enostavno dostopen način, jasno in preprosto formulirane. Prodajalec bo informacije zagotovil elektronsko ali, v skladu z Uredbo, z drugimi sredstvi, dogovorjenimi s kupcem.
9.16. Informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi kupčeve zahteve, bodo kupcu zagotovljene brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa v roku enega meseca od prejema zahteve.
9.17. Prodajalec s tem obvešča kupca, da je pri izvajanju sklenjene pogodbe in v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi predvideno, da bodo osebni podatki kupca posredovani in dostopni naslednjim tretjim osebam ali kategorijam prejemnikov:
9.17.1. DHL Express (Slovakia), spol. s r. o., Letališče M. R. Štefánika, Bratislava 820 01, matična številka: 31342876, davčna številka: SK2020298610, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča Bratislava III, Oddelek Sa, Vložek: 4400/B.
9.17.2. Slovak Parcel Service s.r.o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, matična številka: 31329217, davčna številka: SK2020351993, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča Bratislava III, Oddelek Sa, Vložek: 3215/B.
9.17.3. Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, Banská Bystrica 975 99, matična številka: 36631124, davčna številka: SK2021879959, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča Banská Bystrica, Oddelek Sa, Vložek: 803/S.
9.17.4. Heureka Group a.s., Karolinská 706/3, 186 00 Praha 8 – Karlín, Češka republika, B 24131 vpisana pri Okrožnem sodišču v Pragi, matična številka: 07822774, davčna številka: CZ07822774.
9.18. Zadovoljstvo strank se meri preko e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Verified by Customers, katerega del je spletna trgovina. E-poštni vprašalniki se pošljejo po vsakem nakupu, razen če je pošiljanje e-poštnih sporočil za namen neposrednega trženja zavrnjeno v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi. Obdelava osebnih podatkov za namen pošiljanja vprašalnikov v okviru programa Verified by Customers se izvaja na podlagi legitimnega interesa, ki je ocenjevanje zadovoljstva z nakupom. Za pošiljanje vprašalnikov, ocenjevanje povratnih informacij in analizo tržne pozicije se uporablja posrednik za obdelavo podatkov, ki je upravljavec portala Heureka.sk. Za te namene se lahko delijo informacije o kupljenem blagu in e-poštni naslov. Osebni podatki ne bodo posredovani nobeni tretji strani za lastne namene ob pošiljanju e-poštnih vprašalnikov. Kupec lahko kadar koli ugovarja prejemanju e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Verified by Customers z zavrnitvijo nadaljnjih vprašalnikov preko povezave v e-pošti z vprašalnikom. V primeru ugovora vprašalnik ne bo več poslan.
X. Odstop od pogodbe o nakupu
10.1. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe na daljavo in od pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, brez navajanja razloga v obdobju, določenem z zakonom (dodatne podrobnosti v točkah 10.3, 10.4, 10.5 teh SPL), razen za pogodbe, katerih predmet je:
a) zagotavljanje storitve, če
je bila storitev v celoti zagotovljena, in je začetek zagotavljanja storitve nastopil pred iztekom obdobja za odstop s kupljevim izrecnim soglasjem, in kupec je izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z dodelitvijo soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko je storitev v celoti zagotovljena, če mora kupec po pogodbi plačati ceno.
b) dobava ali zagotavljanje izdelka, katerega cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, na katerega prodajalec nima vpliva, in ki se lahko pojavijo med obdobjem za odstop,
c) dobava blaga, narejenega po kupljevih specifikacijah ali po meri izdelanega blaga,
d) dobava blaga, ki je podvrženo hitremu poslabšanju kakovosti ali pokvarljivosti,
e) dobava blaga, zapakiranega v zaščitno embalažo, katerega ni mogoče vrniti iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, če je zaščitna embalaža bila odprta po dostavi,
f) dobava blaga, ki se zaradi svoje narave po dostavi nepopravljivo pomeša z drugim blagom,
g) dobava alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, pod pogojem, da se njihova dostava lahko izvede šele po 30 dneh, in njihova cena je odvisna od nihanj na trgu, na katerega prodajalec nima vpliva,
h) izvedba nujnih popravil ali vzdrževanja med obiskom pri kupcu, ki jih je kupec izrecno zahteval od prodajalca; to se ne nanaša na pogodbe o zagotavljanju storitev, ki niso povezane s popravili ali vzdrževanjem, ali na pogodbe o dobavi blaga, ki niso rezervni deli, potrebni za izvedbo popravkov ali vzdrževanja, če so bile pogodbe sklenjene med prodajalčevim obiskom pri kupcu in kupec teh blaga ali storitev ni predhodno naročil,
i) dobava zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali programske opreme v zaščitni embalaži, ki je bila poškodovana po dostavi,
j) dobava periodičnih publikacij, razen če so bile dostavljene na podlagi naročniške pogodbe,
k) blago, kupljeno na javni dražbi,
l) zagotavljanje storitev nastanitve za druge namene kot je bivanje, prevoz blaga, najem vozil, gostinske storitve ali storitve, povezane z dejavnostmi za prosti čas, če mora prodajalec te storitve zagotoviti ob natančno dogovorjenem času ali v natančno dogovorjenem obdobju, v skladu s pogodbo,
m) dobava digitalne vsebine, ki jo prodajalec zagotovi v obliki, ki ni na fizičnem nosilcu, če:
Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe brez navajanja razloga v obdobju, določenem z zakonom (dodatne podrobnosti v točkah 10.3, 10.4, 10.5 teh SPL), če sta kupec in prodajalec sklenila pogodbo v skladu s točko 10.1, točka a) do c) ali točka e) teh SPL med prodajno akcijo ali nenapovedanim obiskom.
10.2. Kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, katere predmet je izvedba popravila, ob popolni izvedbi storitve, če je kupec izrecno zahteval obisk prodajalca za namen izvedbe popravila in je storitev začela s predhodnim izrecnim soglasjem kupca.
10.3. Kupec lahko odstopi od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov v roku:
a) 14 dni od dneva:
b) 30 dni od sklenitve pogodbe v primeru nenapovedanega obiska ali v povezavi s prodajno akcijo ali dogodkom, povezanimi z njo.
10.4. Če je prodajalec kupcu zagotovil informacije v skladu s 15. členom, odstavek 1, točka f) Zakona št. 108/2024 Z.z. prepozno, vendar najkasneje v 12 mesecih od začetka obdobja za odstop v skladu s točko 10.3 teh SPL, ima kupec pravico odstopiti od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov v roku:
a) 14 dni od dneva, ko je prodajalec izpolnil obveznost obveščanja, če gre za obdobje, navedeno v točki 10.3, točka a) teh SPL, ali
b) 30 dni od dneva, ko je prodajalec izpolnil obveznost obveščanja, če gre za obdobje, navedeno v točki 10.3, točka b) teh SPL.
10.5. Če prodajalec kupcu ni zagotovil informacij v skladu s 15. členom, odstavek 1, točka f) Zakona št. 108/2024 Z.z. ali v skladu s točko 10.4, ima kupec pravico odstopiti od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, v roku 12 mesecev od izteka obdobja, določenega v točki 10.3 teh SPL.
10.6. Blago se šteje za prejeto s strani kupca v trenutku, ko kupec ali tretja oseba, ki jo je kupec pooblastil, razen prevoznika, prejme vse dele naročenega blaga, ali če:
a) blago, naročeno s strani kupca v enem naročilu, prispe ločeno, ob trenutku, ko je prejeto zadnje blago,
b) blago sestavlja več delov ali kosov, ob trenutku, ko je prejeti zadnji del ali kos,
c) blago je dostavljeno večkrat v določenem obdobju, ob trenutku, ko je prejeto prvo blago.
10.7. Kupec lahko odstopi od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, katere predmet je dobava blaga, tudi pred začetkom obdobja za odstop.
10.8. Kupec lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, v pisni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu. Če je bila pogodba sklenjena ustno, je za kupca dovolj, da poda katerokoli jasno oblikovano izjavo, ki izraža kupljevo namero, da odstopi od pogodbe (v nadaljevanju: "obvestilo o odstopu od pogodbe"). Kupec lahko uporabi obrazec za odstop od pogodbe iz Priloge 1 teh SPL.
10.9. Obdobje za odstop, kot je določeno v točkah 10.3 do 10.5 teh SPL, se šteje za spoštovano, če kupec pošlje obvestilo o odstopu prodajalcu najkasneje zadnji dan tega obdobja.
10.10. V primeru dvomov o dostavi se šteje, da je obvestilo o odstopu od pogodbe, ki ga pošlje kupec, dostavljeno po razumskem roku, ki je primeren za izbrano metodo dostave, če kupec lahko dokaže, da je bilo obvestilo o odstopu poslano na naslov, ki ga je prodajalec kupcu posredoval v skladu s 5. členom, odstavek 1, točka b) Zakona št. 108/2024 Z.z. ali 15. členom, odstavek 1, točki a) do c) Zakona št. 108/2024 Z.z., ali na drug naslov, na katerega je prodajalec kupca obvestil po sklenitvi pogodbe. Obvestilo o odstopu od pogodbe se šteje za dostavljeno na dan, ko je bilo poslano prodajalcu na naslov, določen v prvi povedi, če poštni paket, ki vsebuje obvestilo o odstopu, ni mogel biti dostavljen prodajalcu iz razlogov, določenih s posebnimi predpisi.
10.11. Prodajalec je dolžan takoj zagotoviti kupcu potrdilo o prejemu obvestila o odstopu na trajnem nosilcu, potem ko je obvestilo dostavljeno, če je kupec odstopil od pogodbe z uporabo posebne funkcionalnosti ali obrazca za odstop, ki sta na voljo v prodajalčevi spletni vmesnik.
10.12. Kupec lahko odstopi od pogodbe le glede specifičnega izdelka ali izdelkov, če je prodajalec na podlagi pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih poslovnih prostorov, dostavil ali zagotovil več izdelkov.
10.13. Posledice odstopa od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, veljajo tudi za vsak dodatni pogodbeni dogovor, povezan s pogodbo, od katere se je kupec umaknil; to ne velja, če stranki izrecno soglašata o nadaljnji veljavnosti dodatnega pogodbenega dogovora.
Dodatni pogodbeni dogovor, kot je navedeno v tem členu, je vsaka pogodba za dobavo ali zagotavljanje dodatnega izdelka, povezanega z vsebino pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih poslovnih prostorov, ne glede na to, ali je izdelek dobavljen ali zagotovljen s strani prodajalca ali druge osebe na podlagi dogovora s prodajalcem.
Prodajalec ali druga oseba lahko v zvezi z odpravo dodatnega pogodbenega dogovora v skladu s tem členom zahteva, da kupec krije samo stroške v skladu s 21. členom, odstavek 3 in 5, ter 22. členom, odstavek 3 Zakona št. 108/2024 Z.z.
Ta določba ne vpliva na pogodbe o povezani potrošniški kreditni pogodbi.
Obremenitev dokazovanja za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe nosi kupec.
10.14. Kupec je dolžan v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca v skladu s točko 10.1 teh SPL, vrniti blago ali ga predati prodajalcu ali osebi, ki jo je določil prodajalec za prevzem blaga; to ne velja, če prodajalec predlaga, da blago osebno prevzame ali preko osebe, ki jo določi. Rok iz prve povedi se šteje za spoštovanega, če kupec pošlje blago prodajalcu najkasneje zadnji dan roka.
Kupec je upravičen zavrniti vračilo blaga, ki ga je pridobil na podlagi pogodbe, sklenjene pri nenapovedanem obisku, na prodajni akciji ali v povezavi z njo, dokler prodajalec kupcu ne vrne plačane cene.
V primeru odstopa od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, kot je določeno v točki 10.1 teh SPL, je kupec odgovoren za stroške vračila blaga prodajalcu ali osebi, ki jo je prodajalec določil za prevzem blaga. To ne velja, če prodajalec soglaša, da krije stroške ali če prodajalec ni izpolnil obveznosti obveščanja v skladu z 15. členom, odstavek 1, točka g) Zakona št. 108/2024 Z.z. Kupec potrjuje, da je prodajalec izpolnil obveznost obveščanja in izjavi, da je bil o tem ustrezno obveščen.
Kupec je odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane zaradi ravnanja z blagom na način, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotavljanje narave in funkcionalnosti blaga. To ne velja, če prodajalec ni izpolnil obveznosti obveščanja v skladu z 15. členom, odstavek 1, točka f) Zakona št. 108/2024 Z.z. Kupec potrjuje, da je prodajalec izpolnil obveznost obveščanja in izjavi, da je bil o tem ustrezno obveščen.
Kupec je dolžan prodajalcu plačati za dejansko opravljeno storitev, ki jo je zagotovil prodajalec, do dneva, ko je obvestilo o odstopu od pogodbe dostavljeno, če kupec odstopi od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, kot je določeno v točki 10.1 teh SPL, in pogodba zadeva zagotavljanje storitve, dobavo vode, ki ni namenjena prodaji v omejenem obsegu ali količini, ali dobavo toplote. To velja, če je kupec izrecno soglašal, da se storitev začne pred iztekom obdobja za odstop, v skladu z 17. členom, odstavek 10, točka c) Zakona št. 108/2024 Z.z. Cena za dejansko opravljeno storitev se izračuna sorazmerno glede na skupno ceno, dogovorjeno v pogodbi. Če je skupna cena, dogovorjena v pogodbi, napihnjena, se cena za dejansko opravljeno storitev izračuna na podlagi tržne cene zagotovljene storitve.
Kupec ne prevzame nobenih drugih obveznosti ali stroškov, razen tistih, omenjenih v tem členu in obveznosti kritja dodatnih stroškov v skladu z 22. členom, odstavek 3 Zakona št. 108/2024 Z.z., pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, kot je določeno v točki 10.1 teh SPL.
10.15. Prodajalec je dolžan vrniti vse plačane zneske kupca v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, vključno z vsemi plačili, povezanimi z ali v zvezi s pogodbo na daljavo, pogodbo, sklenjeno izven poslovnih prostorov prodajalca, ali dodatno pogodbo, vključno s stroški prevoza, dostave, poštnine in drugih stroškov ter taks.
Prodajalec mora vrniti vse plačane zneske v skladu s tem členom sorazmerno z odstopom od pogodbe, če kupec ni odstopil od celotne pogodbe na daljavo ali celotne pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca. Prodajalec ne sme zaračunavati kupcu dodatnih stroškov za prevoz, dostavo, poštnino in druge stroške ter takse.
Prodajalec ni dolžan povrniti dodatnih stroškov kupcu, če je kupec izrecno izbral način dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja prodajalec. Dodatni stroški so razumljeni kot razlika med stroški dostave, ki jih je izbral kupec, in stroški najcenejšega standardnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.
Prodajalec ne sme zahtevati plačila od kupca za:
a) zagotavljanje storitve, dobavo vode, ki ni namenjena prodaji v omejenem obsegu ali količini, ali dobavo toplote med obdobjem za odstop v skladu z 20. členom, odstavek 1 do 3 Zakona št. 108/2024 Z.z., ne glede na obseg zagotovljene storitve, če:
b) polno ali delno dobavo digitalne vsebine, ki jo prodajalec zagotovi v obliki, ki ni na fizičnem nosilcu, če:
Prodajalec ni dolžan vrniti plačil kupcu v skladu s tem členom ob odstopu od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, katere predmet je dobava blaga, preden je blago dostavljeno kupcu, ali dokler kupec ne dokaže, da je blago vrnil prodajalcu, razen če prodajalec ne ponudi osebnega prevzema blaga ali prevzema blaga preko osebe, ki jo določi prodajalec.
Prodajalec je dolžan vrniti plačila v skladu s tem členom z uporabo iste metode plačila, ki jo je kupec uporabil za plačilo; to ne vpliva na pravico prodajalca, da se z kupcem dogovori o drugi metodi plačila, pod pogojem, da kupcu ne bodo zaračunani dodatni stroški v povezavi s plačilom.
Prodajalec je dolžan organizirati prevzem blaga na lastne stroške v roku, določenem v tem členu, če so bila na podlagi pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih poslovnih prostorov, blaga dostavljena na kupljevo domačo adresu ob sklenitvi pogodbe, in zaradi narave blaga ni mogoče vrniti blaga prodajalcu po pošti.
Enostransko poravnavanje terjatev med prodajalcem in kupcem, ki izhajajo iz odstopa od pogodbe v skladu s točko 10.1 teh SPL, je prepovedano.
Odstop od pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, katere predmet je digitalna vsebina ali digitalna storitev, ureja 852m. člen, odstavki 3, 5 do 8 Obligacijskega zakonika.
10.16. Kupec izjavi, da je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe, v kateri se kupec zaveže plačati ceno, in pred iztekom obdobja za odstop, kot je opredeljeno v točki 10.3 teh SPL, izrecno obvestil kupca, da z dodelitvijo soglasja za začetek:
a) zagotavljanja storitve pred iztekom obdobja za odstop, kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko je storitev v celoti zagotovljena, ali b) dobave digitalne vsebine, ki jo prodajalec zagotovi v obliki, ki ni na fizičnem nosilcu, pred iztekom obdobja za odstop, kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
b) zahteval od kupca izjavo, da je bil obveščen, kot je določeno v točki a),
c) zahteval izrecno soglasje kupca za začetek zagotavljanja storitve ali za začetek dobave vode, toplote ali digitalne vsebine pred iztekom obdobja za odstop, in kupec daje to soglasje.
10.17. Če prodajalec zaradi izčrpanosti zalog ali nedostopnosti blaga ne more dostaviti blaga kupcu v dogovorjenem časovnem okviru ali po dogovorjeni ceni, je prodajalec dolžan kupcu ponuditi alternativno izvedbo ali možnost, da kupec odstopi od pogodbe o nakupu. Če kupec v razumnem roku ne sprejme ponudbe za alternativno izvedbo prodajalca ali ne odstopi od pogodbe o nakupu, ima prodajalec pravico odstopiti od pogodbe o nakupu.
XI. Končne določbe
11.1. Pogodbeni stranki se dogovorita, da bo komunikacija med njima potekala v obliki e-poštnih sporočil.
11.2. Zaradi dejstva, da so nekateri izdelki (zlasti izbrani tehnični izdelki ali računalniška programska oprema) lahko prepovedani ali omejeni za izvoz v določene tretje države, ali pa so lahko predmet predhodnega pridobivanja javnega dovoljenja, ali je prodajalec lahko pogodbeno vezan na proizvajalca blaga, ali pa takšna obveznost izhaja iz veljavnih pravnih predpisov, je kupec dolžan prodajalca pisno obvestiti o svoji nameri izvoziti katerikoli izdelek, kupljen pri prodajalcu, pred izvedbo izvoza, izvoz pa se lahko izvede šele po pridobitvi pisnega soglasja prodajalca. Vse stroške, povezane z pridobitvijo takega soglasja, krije kupec.
11.3. Za vprašanja, ki niso urejena s temi SPL, se uporabljajo ustrezne določbe slovenskega prava, zlasti Zakon št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik in Zakon št. 108/2024 Z.z. o varstvu potrošnikov in o spremembah ter dopolnitvah nekaterih zakonov. Sporazumi med prodajalcem in kupcem bodo najprej reševani s pogajanji, v primeru, da do dogovora ne pride, pa bodo spori reševani pred sodišči Republike Slovenije.
11.4. Če je katera koli določba nakupne pogodbe neveljavna ali izvršljiva, ali postane takšna, to ne vpliva na veljavnost in izvršljivost preostalih določb, če je takšno določbo mogoče ločiti od drugih določb nakupne pogodbe kot celote. Stranki bosta v največ 30 dneh od dneva, ko je postala določena določba neveljavna, neizvršljiva ali ko je ena stranka izvedela zanj in obvestila drugo stranko, kar koli nastopi prej, poskušali nadomestiti to določbo z novo, ki je vsebinsko in učinki čim bolj podobna neveljavni ali neizvršljivi določbi.
11.5. Te SPL začnejo veljati za kupca ob sklenitvi nakupne pogodbe. Prodajalec ima pravico, da kadarkoli enostransko spremeni SPL, pri čemer sprememba začne veljati na dan, ko je bila objavljena, razen če ni dogovorjeno drugače.
11.6. Med postopkom sklenitve nakupne pogodbe bo kupec pozvan, da potrdi s kljukico, da je prebral, razumel in se v celoti strinja s temi SPL.
Zadnja posodobitev: 25.11.2024
Ti splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti pogodbenih strank, ki izhajajo iz prodajne pogodbe, sklenjene med prodajalcem, to je iFix s.r.o., s sedežem Námestie hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava - Petržalka, matična številka: 47019948, vpisan v trgovinski register Mestnega sodišča Bratislava III, oddelek: Sro, vložek št. 87860/B (v nadaljevanju „prodajalec“) in kupcem, ki ni potrošnik v skladu z veljavno zakonodajo, ter katere predmet je nakup in prodaja blaga, ki ga prodajalec ponuja.
Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju tudi SPP) so neločljiv del prodajne pogodbe. V primeru, da prodajalec in kupec skleneta prodajno pogodbo, v kateri se dogovorita o pogojih, ki odstopajo od teh SPP, bodo določbe prodajne pogodbe imele prednost pred temi SPP.
II. Način sklepanja prodajne pogodbe
2.1. Predlog za sklenitev prodajne pogodbe kupec pošlje prodajalcu v obliki izpolnjenega in poslanega obrazca na spletni strani prodajalca, s čimer poda predlog za sklenitev prodajne pogodbe, katere predmet je plačljiv prenos lastninske pravice na blagu, ki ga je kupec označil, za kupnino in pod pogoji, navedenimi v tem naročilu (v nadaljevanju „naročilo“).
2.2. Po pošiljanju naročila kupec na svoj e-poštni naslov prejme samodejno obvestilo o sprejemu naročila v elektronski sistem prodajalca (v nadaljevanju „potrditev prejema naročila“). Na e-poštni naslov kupca se lahko po potrebi pošiljajo vse dodatne informacije glede njegovega naročila.
2.3. Potrditev prejema naročila vsebuje informacije o tem, da je prodajalec prejel naročilo, vendar to ne pomeni sprejetja predloga za sklenitev prodajne pogodbe.
2.4. Prodajalec nato na elektronski naslov kupca pošlje informacijo o tem, ali je bilo naročilo kupca sprejeto (v nadaljevanju „potrditev naročila“). Potrditev naročila vsebuje podatke o imenu in specifikaciji blaga, ki je predmet prodajne pogodbe, podatke o ceni blaga in/ali drugih storitev, podatke o predvidenem roku dobave blaga, ime in podatke o kraju, kamor bo blago dostavljeno, ter podatke o ceni, pogojih, načinu in terminu prevoza blaga na dogovorjeno mesto dostave za kupca, podatke o prodajalcu (poslovno ime, sedež, matična številka, številka vpisa v poslovni register ipd.) ter po potrebi tudi druge potrebne podatke.
2.5. Prodajna pogodba je sklenjena z dostavo potrditve naročila v elektronski ali pisni obliki kupcu.
a) na podlagi prodajne pogodbe kupcu dobaviti predmet prodajne pogodbe (v nadaljevanju tudi „blago“) v skladu s pogodbo in veljavno zakonodajo,
b) kupcu v pisni ali elektronski obliki zagotoviti vse dokumente, potrebne za prevzem in uporabo blaga.
3.2. Prodajalec ima pravico do pravočasnega in pravilnega plačila kupnine za blago s strani kupca.
3.3. Če prodajalec zaradi razprodaje zalog ali nedostopnosti blaga ne more dobaviti blaga kupcu v roku, določenem v prodajni pogodbi, ali po dogovorjeni ceni, je prodajalec dolžan kupcu ponuditi nadomestno izpolnitev ali možnost, da odstopi od prodajne pogodbe, pri čemer je kupec dolžan izkoristiti eno od teh možnosti. Če kupec v razumljivem roku ne sprejme nadomestne izpolnitve, ki jo ponuja prodajalec, niti ne odstopi od prodajne pogodbe, ima prodajalec pravico odstopiti od prodajne pogodbe.
V. Dobavni pogoji
5.1. Običajna predvidena razpoložljivost blaga s predvidenim rokom odpreme je navedena pri vsakem izdelku na spletni strani elektronske trgovine.
5.2. Če se prodajalec in kupec v prodajni pogodbi ne dogovorita drugače, je prodajalec dolžan dobaviti blago kupcu najpozneje v 30 dneh od dneva sklenitve prodajne pogodbe. Če je rok določen v skladu s točko 5.1. daljši, velja rok določen v skladu s točko 5.1. Obdobje od sklenitve prodajne pogodbe do zadnjega dne roka za dobavo blaga po tej točki se imenuje Časovno obdobje.
5.3. Kupec je dolžan prevzeti blago na kraju, ki je dogovorjen v prodajni pogodbi ali kako drugače določen pred dostavo blaga (v nadaljevanju „Kraj“). Kupec je dolžan prevzeti blago v Časovnem obdobju.
5.4. V primeru, da prodajalec dobavi blago kupcu na Kraj in v Časovnem obdobju, je kupec dolžan blago prevzeti osebno ali zagotoviti, da blago prevzame pooblaščena oseba v primeru njegove odsotnosti, ter podpisati protokol o predaji in prevzemu blaga.
5.5. Če kupec ne prevzame blaga, dobavljenega v skladu s prodajno pogodbo, ima prodajalec pravico do povračila škode, kupec pa nima pravice do ponovne dostave blaga, razen če se pogodbeni stranki dogovorita drugače.
5.6. V primeru prevzema blaga, ki je bilo plačano vnaprej, lahko prodajalec ali njegov pogodbeni partner zahteva predložitev identifikacijskega dokumenta (osebne izkaznice ali potnega lista) z namenom preprečevanja škode in onemogočanja pranja denarja, pridobljenega z nezakonitimi dejavnostmi.
5.7. Kupec brez pisnega soglasja prodajalca ni upravičen pobotati svojih terjatev s terjatvami prodajalca.
VI. Prodajna cena in plačilni pogoji
6.1. Prodajna cena za blago je dogovorjena v prodajni pogodbi med prodajalcem in kupcem, pri čemer je odločilna cena, navedena v potrditvi naročila (v nadaljevanju „prodajna cena“). Če je prodajna cena, navedena v potrditvi prejema naročila, višja od cene za enako blago, ki je bila navedena v ponudbi spletne trgovine ob oddaji naročila s strani kupca, prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo z obvestilom o novi ponudbi prodajne cene. Ta se šteje za prodajalčev predlog za sklenitev nove prodajne pogodbe, ki jo mora kupec izrecno potrditi po elektronski pošti ali pisno, da pride do veljavne sklenitve prodajne pogodbe.
6.2. Kupec je dolžan prodajalcu plačati prodajno ceno, vključno s stroški dostave blaga, z gotovino ali plačilno kartico ob osebnem prevzemu blaga, z odkupnino na kraju dostave blaga ali z brezgotovinskim nakazilom na račun prodajalca, naveden v potrditvi naročila ali na spletni strani prodajalca ob času prevzema blaga.
6.3. Če kupec prodajalcu plača prodajno ceno z brezgotovinskim nakazilom, se za dan plačila šteje dan, ko je celotna prodajna cena pripisana na račun prodajalca.
6.4. Kupec je dolžan prodajalcu plačati prodajno ceno za dogovorjeno blago v roku, določenem v prodajni pogodbi, najkasneje pa ob prevzemu blaga.
6.5. Če kupec prodajalcu ne plača celotne prodajne cene do trenutka dobave blaga na Kraj in se pogodbeni stranki nista dogovorili za plačilo prodajne cene v obrokih, ima prodajalec pravico zavrniti dobavo blaga kupcu.
6.6. Stroški, povezani z montažo in dostavo blaga na višje nadstropje, niso vključeni v prodajno ceno, prodajalec pa teh storitev ni dolžan zagotoviti kupcu.
6.7. Prikazana prodajna cena blaga na kateri koli spletni strani elektronske trgovine, ki jo upravlja prodajalec, ne vključuje stroškov prevoza blaga ali drugih izbirnih storitev. Vse akcije veljajo do razprodaje zalog, razen če je pri določenem blagu navedeno drugače.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni ceno blaga, navedeno na kateri koli spletni strani elektronske trgovine, ki jo upravlja. Sprememba cene blaga ne vpliva na prodajne pogodbe, sklenjene pred spremembo cene, ne glede na to, ali je bilo blago že dostavljeno.
VII. Pridobitev lastništva in prehod tveganja za škodo na blagu
7.1. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu šele z dobavo blaga in s popolnim plačilom celotne prodajne cene za blago.
7.2. Tveganje za škodo na blagu preide na kupca v trenutku, ko kupec ali tretja oseba, ki jo je kupec pooblastil, prevzame blago od prodajalca ali njegovega predstavnika, pooblaščenega za dostavo blaga. Če kupec tega ne stori pravočasno, tveganje preide na kupca v trenutku, ko prodajalec omogoči kupcu razpolaganje z blagom, kupec pa blaga ne prevzame.
Reklamačný poriadok (zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie)
8.1. Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru v zmysle platných predpisov SR a kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u predávajúceho alebo u určenej osoby v zmysle príslušnej právnej úpravy.
8.2. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť chybný tovar za iný bezchybný tovar s rovnakými alebo lepšími technickými parametrami, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
8.3. Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru aj:
8.3.1. če kupec ni uveljavil svoje pravice, povezane z odgovornostjo prodajalca za napako na blagu, v skladu z veljavno zakonodajo,
8.3.2. če je napaka na blagu posledica mehanske poškodbe blaga, ki jo je povzročil kupec,
8.3.3. če je napaka na blagu zmanjšana kapaciteta baterije,
8.3.4. če je napaka na blagu posledica uporabe blaga v pogojih, ki po intenzivnosti, vlagi, kemičnih in mehanskih vplivih ne ustrezajo naravnemu okolju blaga,
8.3.5. če je napaka na blagu posledica nestrokovnega ravnanja, uporabe ali zanemarjanja skrbi za blago,
8.3.6. če je napaka na blagu posledica poškodbe blaga zaradi prekomerne obremenitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji, ali splošnimi načeli običajne uporabe blaga.
8.3.7. če je napaka blaga nastala zaradi poškodb blaga zaradi neizogibnih in/ali nepredvidljivih dogodkov,
8.3.8. če je napaka blaga nastala zaradi poškodb blaga zaradi naključne pokvarjenosti in naključnega poslabšanja,
8.3.9. če je napaka blaga nastala zaradi nepravilnega posega, poškodb zaradi vode, ognja, statične ali atmosferske elektrike ali drugega posega višje sile,
8.3.10. če je napaka blaga nastala zaradi posega v blago s strani nepooblaščene osebe,
8.3.11. če pošiljka ni popolna, oziroma če gre za očitno napako, ki bi jo kupec lahko ugotovil s preverjanjem pošiljke ob dostavi blaga in je te napake brez nepotrebnega odlašanja ni sporočil predstavniku prodajalca v skladu s kupoprodajno pogodbo,
8.3.12. če gre za napake, ki se kažejo kot horizontalne in/ali vertikalne črte na zaslonu / prikazovalnem napravi.
8.4. V primeru nadomestnega dela Apple iPhone (baterija, zaslon, kamera, odvisno od modela iPhone), se lahko prikaže sporočilo: "Ni mogoče preveriti, ali ta iPhone uporablja originalni Apple del (baterija, zaslon, kamera, odvisno od modela iPhone)."
Ta sporočila ne vplivajo na delovanje naprave in po 4 dneh izginejo z zaklenjenega zaslona ter bodo nato vidna le v Nastavitvah. Prejem tega sporočila ne vpliva na delovanje naprave.
8.5. Barvna prikaza blaga na zaslonu morda ne bo natančno odražala dejanskih barvnih odtenkov, kot jih bo kupec zaznal v resničnosti. Prikaz barvnih odtenkov je med drugim odvisen tudi od kakovosti zaslona, oziroma drugega uporabljenega prikazovalnega naprave.
8.6. Kupec je dolžan takoj po dostavi preveriti blago in njegovo embalažo v prisotnosti predstavnika prodajalca. V primeru ugotovitve napake blaga in/ali če pošiljka ni popolna (manjša količina blaga oziroma manjkajoče naročeno blago) je kupec dolžan izdelati zapis o obsegu in naravi napake blaga, katerega pravilnost potrdi predstavnik prodajalca. Na podlagi tako izdelanega zapisa je kupec upravičen izvesti nadaljnje ukrepe za uveljavitev zahtevkov zaradi napake blaga. Če tega ne stori, bo morebitna reklamacija ali odstop od pogodbe s strani prodajalca zavrnjena.
8.7. Prodajalec izjavlja garancijo na
Garancijska doba začne teči z dnem prevzema blaga, ali z dnem, ko bi moral biti blago prevzeto, vendar ga kupec ni prevzel.
9.1. Pogodbeni stranki sta se dogovorili, da je kupec za pravilno izpolnitev kupoprodajne pogodbe dolžan sporočiti ime in priimek, kraj poslovanja, telefonsko številko in e-poštni naslov, če gre za fizično osebo, ali ime in priimek, telefonsko številko in e-poštni naslov fizične osebe, ki bo ravnala v imenu kupca, ki je pravna oseba. Dogovori tega člena se nanašajo na kupca, ki je fizična oseba, kot tudi na fizično osebo, ki bo ravnala v imenu kupca, ki je pravna oseba, razen če ni drugače navedeno.
9.2. Kupec, ki se je registriral v okviru spletne trgovine, lahko kadarkoli preveri in spremeni posredovane osebne podatke ter prekliče svojo registracijo po prijavi na spletni strani elektronske trgovine v razdelku "uporabniški profil".
9.3. Prodajalec s tem obvešča kupca, da bo v skladu s členom 6(1)(b) Uredbe Evropskega parlamenta in Sveta (EU) 2016/679 z dne 27. aprila 2016 o zaščiti fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov, ki razveljavlja Direktivo 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (v nadaljevanju "Uredba"), prodajalec kot upravljavec informacijskega sistema ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe obdeloval osebne podatke kupca brez njegovega soglasja kot zadevne osebe, saj bo obdelava osebnih podatkov kupca izvedena s strani prodajalca v okviru predpogodbenih odnosov s kupcem in obdelava osebnih podatkov kupca je nujna za izpolnitev kupoprodajne pogodbe, v kateri kupec nastopa kot ena od pogodbenih strank.
9.4. V skladu s členom 6(1)(f) Uredbe lahko prodajalec po dostavi naročenega blaga oziroma storitve kupcu, na podlagi upravičenega interesa, obdeluje osebne podatke kupca (ne fizične osebe, ki ravna v imenu pravne osebe) tudi za namene neposrednega marketinga in pošilja na e-poštni naslov kupca informacije o novih izdelkih, popustih in akcijah na ponujenih blagih oziroma storitvah.
9.5. Prodajalec se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca ravnal in jih obdeloval v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi Republike Slovenije.
9.6. Prodajalec izjavlja, da bo v skladu s členom 5(1)(a) in (b) Uredbe osebne podatke kupca pridobival izključno za namen, naveden v teh Splošnih pogojih poslovanja.
9.7. Prodajalec izjavlja, da bo za druge namene, kot je navedeno v teh Splošnih pogojih poslovanja, osebne podatke kupca pridobival vedno posebej na ustrezni pravni podlagi in hkrati zagotovi, da se bodo ti osebni podatki obdelovali in uporabljali izključno na način, ki je skladen z namenom, za katerega so bili zbrani, in jih ne bo združil z osebnimi podatki, ki so bili pridobljeni za drug namen ali za namen izpolnitve kupoprodajne pogodbe.
9.8. Kupec bo pred oddajo naročila pozvan, da s kljukico pred oddajo naročila potrdi, da mu je prodajalec na ustrezen, razumljiv in nedvomen način sporočil: svoje identifikacijske podatke, ki so navedeni v členu 1 teh Splošnih pogojev poslovanja in dokazujejo identiteto prodajalca, kontaktne podatke prodajalca oziroma odgovorne osebe prodajalca, namen obdelave osebnih podatkov, ki je sklenitev kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem, in pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov, da je kupec dolžan posredovati zahtevane osebne podatke za namen sklenitve kupoprodajne pogodbe in pravilne obdelave in dostave naročila, če je obdelava temelji na členu 6(1)(f), da je upravičen interes, ki ga prodajalec zasleduje, neposreden marketing, identifikacijske podatke tretje osebe, to je podjetja, ki bo kupcu dostavilo naročeno blago, oziroma identifikacijske podatke drugih prejemnikov ali kategorij prejemnikov osebnih podatkov, če obstajajo, čas hrambe osebnih podatkov oziroma merila za njegovo določitev.
9.9. Prodajalec izjavlja, da bo obdeloval osebne podatke v skladu z dobrimi običaji in bo ravnal na način, ki ne nasprotuje Uredbi niti drugim splošno obveznim pravnim predpisom in jih ne bo obvračal.
9.10. Prodajalec v skladu z Uredbo kupcu, čigar podatke obdeluje, zagotavlja naslednje informacije: identiteto in kontaktne podatke prodajalca ter v ustreznih primerih predstavnika prodajalca, kontaktne podatke morebitne odgovorne osebe, namene obdelave, za katere so osebni podatki namenjeni, ter pravno podlago za obdelavo, če obdelava temelji na členu 6(1)(f), upravičene interese, ki jih zasleduje prodajalec ali tretja oseba, krog prejemnikov ali kategorije prejemnikov osebnih podatkov, če obstajajo, v ustreznem primeru informacijo, da prodajalec namerava prenesti osebne podatke v tretjo državo ali mednarodno organizacijo, čas hrambe osebnih podatkov oziroma merila za njegovo določitev, informacije o obstoju pravice zahtevati od prodajalca dostop do osebnih podatkov ter pravice do njihovega popravka ali izbrisa ali omejitve obdelave ali pravice nasprotovati obdelavi, kot tudi pravice do prenosljivosti podatkov, pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, informacije o tem, ali je zagotavljanje osebnih podatkov zakonska ali pogodbeno zahtevana obveznost ali zahteva, ki je potrebna za sklenitev pogodbe, ali je kupec dolžan posredovati osebne podatke ter morebitne posledice, če teh podatkov ne posreduje, in obstoj avtomatiziranega odločanja, vključno s profiliranjem.
9.11. Kupec ima pravico pridobiti od prodajalca kopijo osebnih podatkov, ki se obdelujejo, in ima pravico do pridobitve vseh zgoraj navedenih informacij. Za vsako nadaljnjo kopijo, za katero kupec zaprosi, lahko prodajalec zaračuna pristojbino, ki ustreza administrativnim stroškom za izdelavo kopije.
9.12. Če kupec uveljavlja svojo pravico po točki 9.11 pisno ali elektronsko in iz vsebine njegove prošnje izhaja, da uveljavlja svojo pravico po točki 9.11, se prošnja šteje za vloženo v skladu s to Uredbo.
9.13. Kupec ima pravico pri prodajalcu nasprotovati obdelavi njegovih osebnih podatkov, za katere predvideva, da se obdelujejo ali bodo obdelovani za namene neposrednega marketinga, vključno s profiliranjem, v obsegu, v katerem je povezano s takim neposrednim marketingom. Če kupec nasprotuje taki obdelavi, bo prodajalec prenehal z obdelavo osebnih podatkov za namene neposrednega marketinga od dneva prejema takega nasprotovanja s strani kupca, osebni podatki zadevnega kupca pa se za te namene ne bodo več obdelovali.
9.14. Kupec, ki sumi, da se njegovi osebni podatki obdelujejo brez dovoljenja, lahko vloži pritožbo pri Uradu za varstvo osobnih podatkov RS. Če kupec nima polne pravne sposobnosti, lahko njegova pravica uveljavlja zakoniti zastopnik.
9.15. Prodajalec sprejme ustrezne ukrepe za zagotavljanje vseh informacij, navedenih v točki 9.10, v kratki, pregledni, razumljivi in lahko dostopni obliki, jasno in preprosto oblikovane. Prodajalec bo informacije posredoval elektronsko ali v skladu z Uredbo z drugimi sredstvi, o katerih se bo dogovoril s kupcem.
9.16. Informacije o ukrepih, sprejetih na podlagi zahteve kupca, bo prodajalec kupcu zagotovil brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa v roku enega meseca od prejema zahteve.
9.17. Prodajalec s tem obvešča kupca, da se v okviru izpolnjevanja sklenjene pogodbe in v skladu z določbami 15. člena, odstavek 1, točka e) točka 3 in točka 4 Zakona o ochrane osobných údajov (ZnOOÚ) predvideva, da bodo osebni podatki kupca posredovani in omogočeni naslednjim tretjim osebam oziroma krogom prejemnikov:
9.17.1. DHL Express (Slovakia), spol. s r. o., Letisko M. R. Štefánika, Bratislava 820 01, matična številka: 31342876, številka za DDV: SK2020298610, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča v Bratislavi, Oddelka Sa, Vložka: 4400/B.
9.17.2. Slovak Parcel Service s.r.o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, matična številka: 31329217, številka za DDV: SK2020351993, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča v Bratislavi, Oddelka Sa, Vložka: 3215/B.
9.17.3. Poštna družba Slovenská pošta, a.s, Partizánska cesta 9, Banská Bystrica 975 99, matična številka: 36631124, številka za DDV: SK2021879959, vpisana v Poslovni register Okrožnega sodišča v Bratislavi, Oddelka Sa, Vložka: 803/S.
9.17.4. Heureka Group a.s., Karolinská 706/3, 186 00 Praha 8 – Karlín, Češka republika, B 24131, vpisana pri Mestnem sodišču v Pragi, matična številka: 07822774, davčna številka: CZ07822774.
9.18. Zadovoljstvo kupca se ugotavlja preko e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Overené zákazníkmi, v katerega je spletna trgovina vključena. E-poštni vprašalniki se pošljejo po izvedbi nakupa, če v skladu z ustrezno zakonodajo ni zavrnjeno pošiljanje elektronskih sporočil za namen neposrednega marketinga. Obdelava osebnih podatkov za namen pošiljanja vprašalnikov v okviru programa Overené zákazníkmi se izvaja na podlagi upravičenega interesa, ki je ugotavljanje zadovoljstva s nakupom. Za pošiljanje vprašalnikov, ocenjevanje povratnih informacij in analize tržnega položaja se uporablja obdelovalec podatkov, ki je upravljavec portala Heureka.sk. Za te namene se lahko posredujejo informacije o kupljenem blagu in e-poštni naslov. Osebni podatki ob pošiljanju e-poštnih vprašalnikov niso posredovani nobeni tretji osebi za njene lastne namene. Proti pošiljanju e-poštnih vprašalnikov v okviru programa Overené zákazníkmi se lahko kadar koli ugovarja s tem, da se zavrnejo nadaljnji vprašalniki preko povezave v e-pošti z vprašalnikom. V primeru ugovora vprašalnik ne bo več poslan.
10.1. Kupec in prodajalec sta se dogovorila, da je odstop od te pogodbe mogoč le iz razlogov, določenih z veljavno zakonodajo, ali iz razlogov, ki so dogovorjeni.
10.2. Prodajalec je upravičen odstopiti od pogodbe o nakupu, če:
10.3. Kupec je upravičen, da od pogodbe odstopi v 14 dneh od prevzema blaga, in to brez navedbe razloga, vendar le, če blaga ni odprl, ni uporabljal in ga na noben način ni poškodoval. V primeru, da kupec odstopi od pogodbe brez upoštevanja zgoraj navedenih pogojev, odstop ne bo imel učinka in prodajalec ni dolžan prevzeti blaga ter vrniti cene tega blaga. Odstop od pogodbe in vračilo blaga bo izvedeno na stroške in odgovornost kupca.
10.4. Pri vračilu blaga je priporočljivo, da kupec blago zavaruje. Blaga, poslana po povzetju, prodajalec ne bo prevzel.
XI. Končna določila
11.1. Pogodbeni stranki sta se dogovorili, da bo komunikacija med njima potekala v obliki e-poštnih sporočil.
11.2. Glede na dejstvo, da je lahko izvoz določene blago (zlasti izbranih tehničnih izdelkov ali računalniške programske opreme) v nekatere tretje države prepovedan ali omejen ali pa je lahko vezan na pridobitev predhodnega javnopravnega dovoljenja ali pa je prodajalec pogodbeno zavezan do proizvajalca tega blaga, ali pa iz te obveznosti izhaja iz splošno zavezujočih predpisov, je kupec dolžan pred izvedbo izvoza katerega koli blaga, kupljenega pri prodajalcu, pisno obvestiti prodajalca o svoji nameri in izvoz izvesti šele po pridobitvi pisnega soglasja prodajalca. Vse stroške, povezane s pridobitvijo tega soglasja, nosi kupec.
11.3. Na odnose, ki niso urejeni s temi splošnimi pogoji, se uporabljajo ustrezne določbe slovenskega pravnega reda, še posebej zakon št. 513/1991 Zb. (Poslovni zakonik), pri čemer sta se prodajalec in kupec dogovorila, da bo njihov pogodbeni odnos urejen v skladu s tem poslovnim zakonikom. Spori, ki nastanejo med prodajalcem in kupcem, bodo najprej reševani s pogajanji, in če ne pride do dogovora, bodo spori reševani na sodiščih Republike Slovenije.
11.4. Če je katerakoli določba te prodajne pogodbe neveljavna ali neizvršljiva, ali pa postane taka, to ne bo vplivalo na veljavnost in izvršljivost drugih določb pogodbe, če je mogoče to določbo ločiti od drugih določb pogodbe kot celote. Pogodbeni stranki bosta vložili vse napore, da nadomestita to določbo z novo, katere vsebina in učinek bosta čim bolj podobna neveljavnemu ali neizvršljivemu določilu, in to v roku 30 dni od dneva, ko je postala določba neveljavna, izpodbojna ali neizvršljiva ali ko je ena od pogodbenih strank o tem obvestila drugo stranko, kar nastopi prej.
11.5. Te splošni pogoji začnejo veljati za kupca z zaključkom prodajne pogodbe. Prodajalec je upravičen, da splošne pogoje enostransko kadarkoli spremeni, pri čemer sprememba splošnih pogojev začne veljati na dan njihovega objave, če ni dogovorjeno drugače.
11.6. Kupec bo med postopkom sklenitve prodajne pogodbe pozvan, da s potrditvijo potrditvenega polja potrdi, da se je seznanil s temi splošnimi pogoji, jih prebral, razumel njihov sadržaj in se v celoti strinja z njimi.
Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.
Prijavite se za redno prejemanje informacij o popustih in novostih iz naše ponudbe. Hkrati z oddajo tega obrazca potrjujem, da sem starejši od 16 let
Strinjam se s prejemanjem novic
Nakupovalna košarica
Vmesni seštevek
z DDV
To spletno mesto uporablja tehnologijo piškotkov za izboljšanje vaše izkušnje. Več informacij