Helpdesk: Ponedeljek - Petek 9:00 - 16:00
info@fixshop.si
Pišite na
Fixshop logo
0
0 €

Zahtevki

Reklamacija ali vračilo? Preprosto preko Packeta

Reklamirajte ali vrnite izdelek enostavno in brezplačno preko prevzemnih mest Packeta.

 

Kako to storiti?

Kliknite na ustrezno možnost in vodili vas bomo skozi celoten postopek, korak za korakom.

Naši izdelki so skrbno testirani, da so popolnoma funkcionalni, vendar se lahko zgodi, da pride do izjem. Če izdelek ne deluje pravilno ali je poškodovan, ga preprosto pošljite nazaj in mi bomo poskrbeli za vse.

Izberite način reklamacije:

Idealno za en izdelek, hitrejša obdelava, spletno sledenje in ekološka rešitev.

Prosimo, sledite naslednjim korakom:

  1. Ustvarite reklamacijo preko svojega računa.
  2. Pripravite izdelek za pošiljanje. V pošiljko, prosimo, priložite:
    • Številko reklamacije, ki se bo prikazala v glavi po njenem oddaji, na primer: Reklamacija št. #2400067.
      • Brez številke reklamacije pošiljke ne bo mogoče identificirati in reklamacije obdelati.
    • Garancijski list – Če reklamirate obnovljeno (refurbished) napravo, je garancijski list obvezen. Brez njega reklamacija ne bo sprejeta.
    • Izdelek v originalni embalaži. Ne pošiljajte mehansko poškodovanih izdelkov, reklamacija ne bo priznana.

3. Prigovor možete poslati na adresu:

1. Brezplačno preko Packeta
Packeta Adriatic d.o.o
Uporabi kodo: 95396032
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Če pošiljate paket na naš naslov, morate po skrbnem pakiranju blaga na embalažo (čitljivo in vidno) napisati našo kodo za vračilo ali na embalažo napisati " Koda za vračilo - 95396032".
Tako boste zagotovili, da bo paket varno prispel v našo e-trgovino/oddelek za vračila.

2. Na našem naslovu po pošti ali kurirju
iFix s. r. o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Slovaška republika
Prosimo, da ne pošiljate pošiljke po povzetju, saj je ne bomo prevzeli.

Pomembne informacije

  • Če izdelek vsebuje zaščitne nalepke, jih ne odstranjujte.
  • Pri oddaji pošiljke zahtevajte sledilno številko ali potrdilo o pošiljanju od prevoznika. V primeru izgube pošiljke vam bomo lažje pomagali.
  • O trenutnem stanju reklamacije vas bomo obveščali preko e-poštne obvestitve.

Rok za obravnavo reklamacije

  • Zakonski rok: 30 dni
  • Naša povprečna obdelava: 5 do 10 delovnih dni
  • Če je izdelek na zalogi, bo reklamacija obdelana hitreje.

Primeren za več izdelkov hkrati, obravnava se preko papirnih obrazcev.

Prosimo, sledite naslednjim korakom:

1. Prenesite in izpolnite Reklamacijski obrazec

2. Pripravite pošiljko
V pošiljko, prosimo, priložite:

  1. Izpolnjen Reklamacijski obrazec – Brez obrazca pošiljke ne bomo mogli identificirati in obdelati reklamacije. Vključite vse pomembne informacije, kot so številka naročila, reklamiran izdelek, razlog reklamacije in zahtevani način rešitve.
  2. Garancijski list – Če reklamirate obnovljeno (refurbished) napravo, je garancijski list obvezen. Brez njega reklamacija ne bo sprejeta.
  3. Izdelek v originalni embalaži. Ne pošiljajte mehansko poškodovanih izdelkov, reklamacija ne bo priznana.

3. Prigovor možete poslati na adresu:

1. Brezplačno preko Packeta
Packeta Adriatic d.o.o
Uporabi kodo: 95396032
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Če pošiljate paket na naš naslov, morate po skrbnem pakiranju blaga na embalažo (čitljivo in vidno) napisati našo kodo za vračilo ali na embalažo napisati " Koda za vračilo - 95396032".
Tako boste zagotovili, da bo paket varno prispel v našo e-trgovino/oddelek za vračila.

2. Na našem naslovu po pošti ali kurirju
iFix s. r. o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Slovaška republika
Prosimo, da ne pošiljate pošiljke po povzetju, saj je ne bomo prevzeli.

Pomembne informacije

  • Če izdelek vsebuje zaščitne nalepke, jih ne odstranjujte.
  • Pri oddaji pošiljke zahtevajte sledilno številko ali potrdilo o pošiljanju od prevoznika. V primeru izgube pošiljke vam bomo lažje pomagali.
  • O trenutnem stanju reklamacije vas bomo obveščali preko e-poštne obvestitve.

Rok za obravnavo reklamacije

  • Zakonski rok: 30 dni
  • Naša povprečna obdelava: 5 do 10 delovnih dni
  • Če je izdelek na zalogi, bo reklamacija obdelana hitreje.

Vsi vemo, da nihče ni nezmotljiv in da se blago med transportom lahko poškoduje. V tem primeru vas prosimo, da ostanete hladne glave in nas nemudoma kontaktirate v 12 urah po prejemu pošiljke na e-mail: eshop@fixshop.si

Prosimo, pošljite nam:

  1. Fotografija dobavnice, da lahko sledimo vašemu naročilu v sistemu po številki spremenljivega simbola.
  2. Podrobna fotografija poškodovanega dostavljenega blaga. 
    • Na fotografiji mora biti tudi naša etiketa, ki je bila nalepljena na embalaži blaga, da lahko hitreje prepoznamo poškodovano blago.
  3. Popolna fotografija embalažnega materiala. Potrebovali bomo: 
    • Slika škatle z vseh strani. Če so na škatli udrtine ali druge vidne poškodbe, pošljite fotografijo te lokacije.
    • Če je bila pošiljka zavita v mehurčasto folijo, morate poslati fotografijo mehurčaste folije, ko je zvita.

Pazite, da ne pošiljate fotografij, ki niso izostrene ali posnete v slabih svetlobnih pogojih, ali katerih deli fotografije so odrezani ali obrezani.

Na fotografiji mora biti prikazan celoten poškodovan artikel in ne samo poškodovani del.

Na podlagi vaših fotografij bomo situacijo posredovali prevozniku, ki jo bo obravnaval. Če ne morete zagotoviti fotografskih ali video dokazov, ne moremo storiti ničesar glede situacije.

Nato čakamo na izjavo prevoznika. Kontaktirali vas bomo po njihovi izjavi.

Ob prejemu naročila od kurirja je treba vsak paket vizualno pregledati, ko je še v prejemu. V primeru poškodbe pošiljke napišite obvestilo o poškodbi neposredno pri dostavljavcu. V nasprotnem primeru ne prevozniki ne mi ne odgovarjamo za morebitne kasnejše reklamacije.

Če nam te napake ne sporočite, lahko zavrnemo vsak kasnejši umik ali zahtevek. Zato vas prosimo, da karkoli prijavite, če imate vsaj najmanjši sum.

V primeru, da kupljen izdelek iz katerega koli razloga ne ustreza, ga lahko vrnete v 14 dneh od prevzema pošiljke.

Prosimo, sledite naslednjim korakom:

  1. Prenesite in izpolnite obrazec za Odstop od pogodbe.
    • Ta dokument je potreben za identifikacijo pošiljke in obdelavo vračila.
  2. Vključite vse pomembne informacije:
    • Številka naročila
    • Izdelek, ki ga vračate
    • Razlog za vračilo blaga - prosimo, navedite ga za izboljšanje naših storitev.
    • Številka računa za vračilo plačila
  3. Pripravite izdelek za pošiljanje
    • Vračajte izdelek v originalni in nepoškodovani embalaži.
    • Če vsebuje zaščitne nalepke, jih ne odstranjujte.
    • Uporabljene izdelke, kot je zaslon, očistite od preostalih lepilnih ostankov.

Nimate možnosti za tiskanje dokumenta? Natančno zapišite številko naročila ali referenčno številko na čisti papir in jo priložite k pošiljki.

4. Prigovor možete poslati na adresu:

1. Brezplačno preko Packeta
Packeta Adriatic d.o.o
Uporabi kodo: 95396032
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Če pošiljate paket na naš naslov, morate po skrbnem pakiranju blaga na embalažo (čitljivo in vidno) napisati našo kodo za vračilo ali na embalažo napisati " Koda za vračilo - 95396032".
Tako boste zagotovili, da bo paket varno prispel v našo e-trgovino/oddelek za vračila.

2. Na našem naslovu po pošti ali kurirju
iFix s. r. o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Slovaška republika
Prosimo, da ne pošiljate pošiljke po povzetju, saj je ne bomo prevzeli.

Pomembne informacije

  • Če izdelek vsebuje zaščitne nalepke, jih ne odstranjujte.
  • Pri oddaji pošiljke zahtevajte sledilno številko ali potrdilo o pošiljanju od prevoznika. V primeru izgube pošiljke vam bomo lažje pomagali.
  • O trenutnem stanju odstopa od pogodbe vas bomo obvestili preko e-poštnega obvestila.

 

Pogosta vprašanja

Da, reklamacijo lahko prekličete do 24 ur od njene oddaje v naš sistem.

Reklamacija preko spleta se izplača, ker:

  1. Prejmete hitrejšo obravnavo reklamacije brez nepotrebnega čakanja.
  2. Dostava je brezplačna preko Packeta ob uporabi vračalnega kodeksa.
  3. Vse reklamacije so pregledno shranjene, tako da imate vedno dostop do njih.
  4. Kadar koli imate na voljo dobropis iz reklamacije ali reklamacijski protokol.
  5. Gre za okolju prijazno rešitev, ki prihrani papir in pomaga zaščititi okolje.

Nismo odgovorili na vaša vprašanja? Kontaktirajte nas

preko klepeta (ikona klepeta spodaj desno) ali e-pošte - reklamacije@fixshop.si

 

Reklamacijskega pravilnika

Odgovornost za napake, potrošniška garancija, uveljavljanje zahtevkov zaradi napak (reklamacijski pravilnik)

I. Uvodne določbe

Prodajalec:
iFix s.r.o., 

  • ID podjetja: 47019948
  • DAVČNA ŠTEVILKA: 2023719379
  • ID ZA DDV: SK2023719379
  • Tel.: +43 720 880806 (številka AT)
  • E-pošta: info@fixshop.si

Kupec: subjekt, ki izpolnjuje definicijo potrošnika v skladu s pripadajočo zakonodajo in katerega predmet je nakup in prodaja blaga, ki ga ponuja prodajalec.

Inšpektorat SOI za Bratislavsko regijo

Odbor výkonu dohľadu
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava

Kontaktni podatki:
E-pošta: ba@soi.sk
Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Fax č. 02/58 27 21 70
www.soi.sk
SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

II. Odgovornost za napake in postopek reševanja

  1. Če prodajalec odgovarja za napako izdelka, ima kupec pravico do odprave napake z popravilom ali zamenjavo, pravico do ustreznega popusta na nakupno ceno ali pravico do odstopa od nakupne pogodbe.

  2. Izbira in uveljavljanje zahtevkov s strani kupca je v skladu z veljavno zakonodajo.

  3. Prodajalec je kupca obvestil o njegovih pravicah, ki izhajajo iz napak izdelka, ki jih določa veljavna zakonodaja in sklenjena pogodba, in sicer tako, da je objavil Splošne pogoje poslovanja (v nadaljevanju tudi SPP) na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca, kupec pa je imel možnost, da se z njimi seznani pred oddajo naročila.

  1. Prodajalec odgovarja za napake izdelka v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovaške, kupec pa je dolžan uveljaviti zahtevke za napake izdelka pri prodajalcu ali pri določeni osebi. Prodajalec odgovarja za vsako napako, ki jo ima prodani izdelek ob njegovem prevzemu in ki se pokaže v dveh letih od dostave izdelka. Če je predmet nakupa izdelek z digitalnimi elementi, pri katerem je treba digitalno vsebino dostaviti ali digitalno storitev zagotoviti neprekinjeno v dogovorjenem obdobju, prodajalec odgovarja za vsako napako digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki se pojavi ali pokaže v celotnem dogovorjenem obdobju, vendar vsaj dve leti od dostave izdelka z digitalnimi elementi. Pri skoraj novih izdelkih (skoraj nov izdelek pomeni rabljen izdelek, ki je bil nato pregledan s strani naših strokovnjakov in označen kot tak) in pri rabljenih izdelkih (rabljen izdelek pomeni izdelek, ki je označen kot tak, ki je bil uporabljen ali popravljen brez napak, pri čemer celovitost embalaže ne ovira polne uporabe izdelka), so se pogodbeni stranki dogovorili o odgovornosti za napake izdelka v dolžini 12 mesecev od dneva dostave izdelka.
  1. Če izdelek kaže napake, ima kupec pravico uveljaviti ustrezne zahtevke z označitvijo napake v kateri koli poslovalnici prodajalca, pri drugi osebi, o kateri je prodajalec obvestil kupca pred sklenitvijo pogodbe, ali z uporabo sredstev za daljinsko komunikacijo na naslovu sedeža ali poslovnega prostora prodajalca ali na drugem naslovu, o katerem je prodajalec obvestil kupca pri sklenitvi pogodbe ali po sklenitvi pogodbe. Za označitev napake je potrebno predložiti tudi napačen izdelek, če ni dogovorjeno drugače. Prodajalec priporoča, da izdelek pri pošiljanju zavarujete. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema. Kupec je dolžan resnično navesti vse zahtevane informacije, zlasti natančno označiti vrsto in obseg napake izdelka; kupec hkrati navede, katera svoja pravica uveljavlja.
  1. Postopek za uveljavitev zahtevka zaradi napak izdelka, ki ga je mogoče dostaviti prodajalcu, se začne na dan, ko so izpolnjeni kumulativno vsi naslednji pogoji:

6.1. dostava obvestila o napaki,

6.2. dostava izdelka s strani kupca prodajalcu ali določeni osebi,

6.3. dostava dostopovnih kod, gesel in podobno k izdelku prodajalcu, če so ti podatki nujni za pravilno obravnavo uveljavljenega zahtevka.

  1. Če je predmet uveljavitve zahtevka izdelek, ki ga ni mogoče objektivno dostaviti prodajalcu ali je trdno vgrajen, mora kupec poleg izpolnjevanja pogojev iz točk 6.1. in 6.3 zagotoviti vso potrebno sodelovanje za izvedbo pregleda izdelka s strani prodajalca ali tretje osebe, ki jo je določil prodajalec. Postopek za uveljavitev zahtevka zaradi napak izdelka, ki se ne more objektivno dostaviti prodajalcu ali je trdno vgrajen, se začne na dan, ko je bil izveden pregled izdelka v skladu z prvo povedjo. Če pa prodajalec ali z njegovo določitvijo tretja oseba, kljub potrebnemu sodelovanju s strani kupca, ne zagotovi izvedbe pregleda v primernem roku, najpozneje pa v 10 dneh od dostave obvestila o napaki prodajalcu, se postopek začne na dan dostave obvestila o napaki.
  1. Prodajalec ali določena oseba izda kupcu potrdilo o označitvi napake v skladu z veljavno zakonodajo.

  2. Odgovornost za napake se ne nanaša na napake, o katerih je kupec bil obveščen ob sklenitvi pogodbe ali o katerih bi moral vedeti glede na okoliščine, pod katerimi je bila sklenjena nakupna pogodba.

  3. Prodajalec ne odgovarja za napake izdelka:

10.1. če kupec ni uveljavil svojega pravice v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napako izdelka v zakonsko določenih rokih,

10.2. če je napaka izdelka posledica mehanske poškodbe, ki jo je povzročil kupec,

10.3. če je napaka izdelka zmanjšana kapaciteta baterije,

10.4. če je napaka izdelka nastala zaradi uporabe izdelka v pogojih, ki ne ustrezajo intenzivnosti, vlažnosti, kemičnim in mehaničnim vplivom naravnemu okolju izdelka,

10.5. če je napaka izdelka nastala zaradi neustreznega ravnanja, uporabe ali zanemarjanja nege izdelka.

10.6. če je napaka izdelka nastala zaradi poškodb izdelka z nadmernim obremenjevanjem ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli običajne uporabe izdelka,

10.7. če je napaka izdelka nastala zaradi poškodb izdelka z neizogibnimi in/ali nepredvidljivimi dogodki,

10.8. če je napaka izdelka nastala zaradi poškodb izdelka zaradi naključne poškodbe ali naključnega poslabšanja,

10.9. če je napaka izdelka nastala zaradi neustreznega posega, poškodb zaradi vode, ognja, statične ali atmosferske elektrike ali drugih posegov višje sile,

10.10. če je napaka izdelka nastala zaradi posega v izdelek nepooblaščene osebe,

10.11. če pošiljka ni popolna ali če gre za očitno napako, ki bi jo kupec lahko odkril z kontrolo pošiljke ob dostavi izdelka in je ni reševal v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja in jo ni nemudoma sporočil prodajalcu,

10.12. pojavnost horizontalnih in/ali vertikalnih črt na zaslonu/čitalniku, če so te posledica mehanske poškodbe.

  1. Pogodbeni stranki sta se dogovorili za potrošniško garancijo v dolžini 24 mesecev od dneva dostave izdelka, razen če za določene primere ni določeno drugo obdobje. Pri skoraj novih izdelkih in pri rabljenih izdelkih sta se pogodbeni stranki dogovorili za potrošniško garancijo v dolžini 12 mesecev od dneva dostave izdelka;

V primeru zamenjave izdelka z novim bo kupec prejel dokument, na katerem bodo navedene informacije o zamenjavi izdelka, in morebitni nadaljnji zahtevki iz napak izdelka se uveljavljajo na podlagi nakupne pogodbe in tega dokumenta. V primeru zamenjave izdelka z novim začne potrošniška garancija ponovno teči od prevzema novega izdelka, vendar samo za nov izdelek.

Zahtevki iz potrošniške garancije niso sprejeti, če kupec nima garancijskega lista ali dokazila o plačilu, oziroma drugega dokumenta, ki dokazuje nakup izdelka s strani kupca od prodajalca.

  1. Obdelava zahtevka zaradi napak izdelka se nanaša le na napake, navedene v obvestilu o napaki.

  2. Za namene tega člena:

  • Za večkrat ponovljeno popravljivo napako se šteje pojav ene popravljive napake več kot dva krat.
  • Za večje število različnih popravljivih napak se šteje pojav več kot treh različnih popravljivih napak hkrati.
  1. Ne glede na rezultat reklamacije bo morebitno ponovno uveljavljanje reklamacije iste edinstvene napake (ne napake istega tipa) zavrnjeno.
  1. V primeru nadomestnih delov Apple iPhone (baterija, zaslon, kamera, odvisno od modela iPhone ...) na napravah znamke Apple se lahko prikaže sporočilo: "Ni mogoče preveriti, ali ta iPhone uporablja originalni Apple del (baterija, zaslon, kamera, odvisno od modela iPhone)".

Ta sporočila ne vplivajo na delovanje naprave in po 4 dneh izginejo z zaklenjenega zaslona, nato pa bodo vidna le v Nastavitvah. Prejem tega sporočila ne vpliva na delovanje naprave.

  1. Če kupec ni zadovoljen s načinom, kako je prodajalec obdelal uveljavitev zahtevka zaradi napak izdelka, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima možnost, da se obrne na prodajalca s prošnjo za odpravo napake. Če prodajalec na prošnjo za odpravo napake odgovori zavrnivo ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od dneva njenega pošiljanja, ima kupec pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja svojega spora v skladu z določbami § 12 Zakona št. 391/2015 Z. z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov.

Pristojni organ za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovenska trgovinska inšpekcija (hkrati organ nadzora, pooblaščen za sprejemanje prijav v primeru kršitve pravic ali interesov potrošnikov), Bajkalská 21/A, P.O.Box št. 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk ali drug ustrezni pooblaščeni pravni subjekt vpisan v seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Republike Slovaške (seznam je dostopen na strani http://www.mhsr.sk); kupec ima pravico izbire, na kateri od navedenih organov za alternativno reševanje potrošniških sporov se bo obrnil.

Kupec lahko za vložitev predloga za alternativno rešitev svojega spora uporablja platformo za reševanje sporov na spletu, ki je na voljo na spletni strani ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Zadnja posodobitev 21.11.2024

Zelena pot

Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.

Več informacij