Vpišite, kaj iščete
Ni bilo najdenih rezultatov.
Reklamirajte ali vrnite izdelek enostavno in brezplačno preko prevzemnih mest Packeta.
Kliknite na ustrezno možnost in vodili vas bomo skozi celoten postopek, korak za korakom.
Naši izdelki so skrbno testirani, da so popolnoma funkcionalni, vendar se lahko zgodi, da pride do izjem. Če izdelek ne deluje pravilno ali je poškodovan, ga preprosto pošljite nazaj in mi bomo poskrbeli za vse.
Izberite način reklamacije:
Idealno za en izdelek, hitrejša obdelava, spletno sledenje in ekološka rešitev.
Prosimo, sledite naslednjim korakom:
3. Prigovor možete poslati na adresu:
1. Brezplačno preko Packeta Packeta Adriatic d.o.o Uporabi kodo: 95396032 Tržaška cesta 40 1000 Ljubljana
Če pošiljate paket na naš naslov, morate po skrbnem pakiranju blaga na embalažo (čitljivo in vidno) napisati našo kodo za vračilo ali na embalažo napisati " Koda za vračilo - 95396032". Tako boste zagotovili, da bo paket varno prispel v našo e-trgovino/oddelek za vračila.
2. Na našem naslovu po pošti ali kurirju iFix s. r. o. Námestie hraničiarov 6/A 851 03 Bratislava Slovaška republika Prosimo, da ne pošiljate pošiljke po povzetju, saj je ne bomo prevzeli.
Pomembne informacije
Rok za obravnavo reklamacije
Primeren za več izdelkov hkrati, obravnava se preko papirnih obrazcev.
1. Prenesite in izpolnite Reklamacijski obrazec
2. Pripravite pošiljko V pošiljko, prosimo, priložite:
Vsi vemo, da nihče ni nezmotljiv in da se blago med transportom lahko poškoduje. V tem primeru vas prosimo, da ostanete hladne glave in nas nemudoma kontaktirate v 12 urah po prejemu pošiljke na e-mail: eshop@fixshop.si
Prosimo, pošljite nam:
Pazite, da ne pošiljate fotografij, ki niso izostrene ali posnete v slabih svetlobnih pogojih, ali katerih deli fotografije so odrezani ali obrezani.
Na fotografiji mora biti prikazan celoten poškodovan artikel in ne samo poškodovani del.
Na podlagi vaših fotografij bomo situacijo posredovali prevozniku, ki jo bo obravnaval. Če ne morete zagotoviti fotografskih ali video dokazov, ne moremo storiti ničesar glede situacije.
Nato čakamo na izjavo prevoznika. Kontaktirali vas bomo po njihovi izjavi.
Ob prejemu naročila od kurirja je treba vsak paket vizualno pregledati, ko je še v prejemu. V primeru poškodbe pošiljke napišite obvestilo o poškodbi neposredno pri dostavljavcu. V nasprotnem primeru ne prevozniki ne mi ne odgovarjamo za morebitne kasnejše reklamacije.
Če nam te napake ne sporočite, lahko zavrnemo vsak kasnejši umik ali zahtevek. Zato vas prosimo, da karkoli prijavite, če imate vsaj najmanjši sum.
V primeru, da kupljen izdelek iz katerega koli razloga ne ustreza, ga lahko vrnete v 14 dneh od prevzema pošiljke.
Nimate možnosti za tiskanje dokumenta? Natančno zapišite številko naročila ali referenčno številko na čisti papir in jo priložite k pošiljki.
4. Prigovor možete poslati na adresu:
Da, reklamacijo lahko prekličete do 24 ur od njene oddaje v naš sistem.
Reklamacija preko spleta se izplača, ker:
preko klepeta (ikona klepeta spodaj desno) ali e-pošte - reklamacije@fixshop.si
I. Uvodne določbe
Prodajalec: iFix s.r.o.,
Kupec: subjekt, ki izpolnjuje definicijo potrošnika v skladu s pripadajočo zakonodajo in katerega predmet je nakup in prodaja blaga, ki ga ponuja prodajalec.
Inšpektorat SOI za Bratislavsko regijo
Odbor výkonu dohľadu Bajkalská 21/A P. O. BOX 29 827 99 Bratislava
Kontaktni podatki: E-pošta: ba@soi.sk Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 Fax č. 02/58 27 21 70 www.soi.sk SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
II. Odgovornost za napake in postopek reševanja
Če prodajalec odgovarja za napako izdelka, ima kupec pravico do odprave napake z popravilom ali zamenjavo, pravico do ustreznega popusta na nakupno ceno ali pravico do odstopa od nakupne pogodbe.
Izbira in uveljavljanje zahtevkov s strani kupca je v skladu z veljavno zakonodajo.
Prodajalec je kupca obvestil o njegovih pravicah, ki izhajajo iz napak izdelka, ki jih določa veljavna zakonodaja in sklenjena pogodba, in sicer tako, da je objavil Splošne pogoje poslovanja (v nadaljevanju tudi SPP) na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca, kupec pa je imel možnost, da se z njimi seznani pred oddajo naročila.
6.1. dostava obvestila o napaki,
6.2. dostava izdelka s strani kupca prodajalcu ali določeni osebi,
6.3. dostava dostopovnih kod, gesel in podobno k izdelku prodajalcu, če so ti podatki nujni za pravilno obravnavo uveljavljenega zahtevka.
Prodajalec ali določena oseba izda kupcu potrdilo o označitvi napake v skladu z veljavno zakonodajo.
Odgovornost za napake se ne nanaša na napake, o katerih je kupec bil obveščen ob sklenitvi pogodbe ali o katerih bi moral vedeti glede na okoliščine, pod katerimi je bila sklenjena nakupna pogodba.
Prodajalec ne odgovarja za napake izdelka:
10.1. če kupec ni uveljavil svojega pravice v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napako izdelka v zakonsko določenih rokih,
10.2. če je napaka izdelka posledica mehanske poškodbe, ki jo je povzročil kupec,
10.3. če je napaka izdelka zmanjšana kapaciteta baterije,
10.4. če je napaka izdelka nastala zaradi uporabe izdelka v pogojih, ki ne ustrezajo intenzivnosti, vlažnosti, kemičnim in mehaničnim vplivom naravnemu okolju izdelka,
10.5. če je napaka izdelka nastala zaradi neustreznega ravnanja, uporabe ali zanemarjanja nege izdelka.
10.6. če je napaka izdelka nastala zaradi poškodb izdelka z nadmernim obremenjevanjem ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli običajne uporabe izdelka,
10.7. če je napaka izdelka nastala zaradi poškodb izdelka z neizogibnimi in/ali nepredvidljivimi dogodki,
10.8. če je napaka izdelka nastala zaradi poškodb izdelka zaradi naključne poškodbe ali naključnega poslabšanja,
10.9. če je napaka izdelka nastala zaradi neustreznega posega, poškodb zaradi vode, ognja, statične ali atmosferske elektrike ali drugih posegov višje sile,
10.10. če je napaka izdelka nastala zaradi posega v izdelek nepooblaščene osebe,
10.11. če pošiljka ni popolna ali če gre za očitno napako, ki bi jo kupec lahko odkril z kontrolo pošiljke ob dostavi izdelka in je ni reševal v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja in jo ni nemudoma sporočil prodajalcu,
10.12. pojavnost horizontalnih in/ali vertikalnih črt na zaslonu/čitalniku, če so te posledica mehanske poškodbe.
V primeru zamenjave izdelka z novim bo kupec prejel dokument, na katerem bodo navedene informacije o zamenjavi izdelka, in morebitni nadaljnji zahtevki iz napak izdelka se uveljavljajo na podlagi nakupne pogodbe in tega dokumenta. V primeru zamenjave izdelka z novim začne potrošniška garancija ponovno teči od prevzema novega izdelka, vendar samo za nov izdelek.
Zahtevki iz potrošniške garancije niso sprejeti, če kupec nima garancijskega lista ali dokazila o plačilu, oziroma drugega dokumenta, ki dokazuje nakup izdelka s strani kupca od prodajalca.
Obdelava zahtevka zaradi napak izdelka se nanaša le na napake, navedene v obvestilu o napaki.
Za namene tega člena:
Ta sporočila ne vplivajo na delovanje naprave in po 4 dneh izginejo z zaklenjenega zaslona, nato pa bodo vidna le v Nastavitvah. Prejem tega sporočila ne vpliva na delovanje naprave.
Pristojni organ za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovenska trgovinska inšpekcija (hkrati organ nadzora, pooblaščen za sprejemanje prijav v primeru kršitve pravic ali interesov potrošnikov), Bajkalská 21/A, P.O.Box št. 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk ali drug ustrezni pooblaščeni pravni subjekt vpisan v seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Republike Slovaške (seznam je dostopen na strani http://www.mhsr.sk); kupec ima pravico izbire, na kateri od navedenih organov za alternativno reševanje potrošniških sporov se bo obrnil.
Kupec lahko za vložitev predloga za alternativno rešitev svojega spora uporablja platformo za reševanje sporov na spletu, ki je na voljo na spletni strani ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zadnja posodobitev 21.11.2024
Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.
Prijavite se za redno prejemanje informacij o popustih in novostih iz naše ponudbe. Hkrati z oddajo tega obrazca potrjujem, da sem starejši od 16 let
Strinjam se s prejemanjem novic
Nakupovalna košarica
Vmesni seštevek
z DDV
To spletno mesto uporablja tehnologijo piškotkov za izboljšanje vaše izkušnje. Več informacij