Helpdesk: Ponedeljek - Petek 09:00 - 16:00
[email protected]
Pišite na
Fixshop logo
0
0 €

Over 1000 reviews

Veleprodajno sodelovanje

Pri FixShopu smo specializirani za prodajo rezervnih delov za mobilne telefone, pametne naprave, električne skiroje, robotske sesalnike, manjšo elektroniko, orodja, dodatke in prenovljene naprave (predvsem pametne telefone in slušalke Apple). Trenutno imamo več spletnih trgovin na evropskem trgu (SK, CZ, DE, AT, HU, SI, HR, RO, FR, GR, EU, PL) in postopoma širimo svojo prisotnost v druge države. Na Slovaškem imamo več maloprodajnih trgovin.

Vas zanima več informacij o sodelovanju? Izpolnite spodnji obrazec B2B in postanite FixPartner.

 

 

Kot FixPartner boste dobili:

Prednostne cene

Graduirano glede na višino mesečnega prometa.

Prednostna obdelava

B2B naročila in reklamacije.

Dostava v 24 urah

Izbiramo zanesljive in hitre prevoznike.

Garancija in kvaliteta

Garancijska doba 6 - 24 mesecev. Izdelke, ki jih ponujamo, uporabljamo sami.

Nakupovanje na enem mestu

Veliko dobaviteljev, vendar s FixShop dobite samo enega partnerja.

Širok razpon

Na voljo so vse stopnje kakovosti delov: Genuine Apple. Original Service Pack, Refurbished, drugi.

Cenovne kategorije družbe FixPartner*

Kategorija Promet v zadnjih 30 dneh Znesek popusta**
B2C 0 € 0 %
Start Partner 400 € 12 %
Pro Partner 800 € 20 %
Elite Partner Individualno 24 %

*Pridržujemo si pravico do morebitnih sprememb v načinu določanja cenovnih kategorij.
**Znesek popusta se ne izračuna od skupne cene izdelka, temveč od marže izdelka. Zato je znesek popusta le povprečje in je za vsak izdelek drugačen.

 

Pravila za pridobitev cenovne kategorije s popustom

Veleprodajna cena je odvisna od vašega prometa. Da bi bila ureditev poštena in pregledna, je treba upoštevati naslednje pogoje:

  • Izdani računi brez dobropisov (ne vključujejo vrnjenih in neprevzetih naročil).
  • Cena prometa ne vključuje stroškov dostave.
  • Raven cenovne kategorije se ocenjuje glede na četrtletni promet brez DDV za prejšnje četrtletje. Nadzor se izvaja četrtletno, vedno v prvem tednu vsakega četrtletja (Januar, April, Julij, Oktober).
  • Vsak nov FixPartner prejme ugodnost ob začetku, in sicer kategorijo "Pro Partner", ki velja do naslednjega četrtletja. Za ohranitev ali nadgradnjo v višjo cenovno kategorijo je potreben reden promet.

 

500+

Zadovoljnih veleprodaj

1 000+

Dnevnih naročil

10 000+

Rezervnih delov v skladišču

23 000+

Predmeti

 

Prednosti za družbo FixPartner

 

Dostava

Naši dostavni partnerji, s katerimi imamo sklenjen dogovor, lahko pošiljke dostavijo v 2 - 3 dneh. Datum dostave je le približen. Noben prevoznik ne more 100 % zagotoviti dostave pošiljk v 2 - 3 dneh.

Naročila, prejeta do 13.00, so odposlana isti dan, če je blago na zalogi, plačano ali po povzetju.

Za več informacij o cenah in hitrosti dostave obiščite naše poglavje o dostavi.

 

Pritožbe

Vse reklamacije za FixPartnerje obravnavamo prednostno.
Želite reklamirati izdelek, ki ste ga kupili pri nas? Reklamacijo enostavno vložite prek svojega profila v rubriki Zgodovina naročil. Oglejte si/preberite postopek Kako vložiti reklamacijo prek spleta, ki smo ga pripravili za vas.

Prosimo, vedno ravnajte v skladu z našimi predpisanimi pogoji za reklamacije. Če imate dodatna vprašanja v zvezi z reklamacijami, nas kontaktirajte po e-pošti na [email protected]

 

Potrebujete več informacij?

Ne oklevajte in stopite v stik z nami:

  • E-mail[email protected]
  • Online chat (spodnji desni del spletnega mesta)
  • Podpora strankam: +421 2/221 333 33
    • Ponedeljek - Petek 9:00 - 16:00

Vas zanima veleprodajno sodelovanje? Izpolnite obrazec B2B.

Odgovorna oseba vas bo nato kontaktirala in vas obvestila o nadaljnjih korakih. V sporočilu navedite pričakovani mesečni promet.

FAQ

Partner FixPartner lahko postane vsakdo. Kontaktirajte nas prek obrazca B2B.

Na voljo imamo vse kakovosti rezervnih delov, od Genuine/Service Pack, FixPremium, Refurbished in drugih.

Za več informacij o kakovostih glejte razdelek Standardi kakovosti rezervnih delov.

Cenovne kategorije smo določili glede na promet v prejšnjem četrtletju. Večji kot je promet, večji je popust.

Znesek popusta lahko izračunate na podlagi četrtletnega prometa, zmanjšanega za vrnjene ali neprevzete predmete. Ne pozabite odšteti tudi stroškov pošiljanja.

Cenovno kategorijo, ki ustreza vašemu rezultatu, najdete v tabeli.

Hitrost dostave je odvisna od prevoznika. Naši dostavni partnerji, s katerimi imamo sklenjen dogovor, lahko pošiljke dostavijo v 2 - 3 dneh. Datum dostave je le približen. Noben prevoznik ne more 100 % zagotoviti dostave pošiljk v 2 - 3 dneh.

Za več informacij o ceni in hitrosti dostave si oglejte naš razdelek Dostava.

Ker imamo več prevoznikov, se cene razlikujejo. Cenik prevozov najdete na našem spletnem mestu v razdelku Dostava.

Če imate težave z naročilom ali se pritožite, nam pišite po e-pošti na naslov [email protected]

V predmet sporočila navedite številko naročila ali pritožbe.

Da, to velja tudi za poslovne stranke. Po zakonu lahko blago vrnete v 14 dneh po nakupu. Blago je treba vrniti v nepoškodovanem stanju in v originalni embalaži.

Vse informacije o tem, kako vrniti blago, so navedene v razdelku Zahtevki.

Vse informacije smo navedli v razdelku Zahtevki.
Če vam kaj ni jasno glede zahtevka, se obrnite na nas na naslov [email protected]

Zelena pot

Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.

Več informacij