Helpdesk: Ponedeljek - Petek 10:00 - 16:00
[email protected]
Pišite na
Fixshop logo
0
0 €

Over 1000 reviews

  • 19. september 2025

Delite

Nov postopek za vračilo/reklamacijo blaga preko DPD

Prevoznik DPD je pred kratkim spremenil stran za stranke, ki vračajo ali reklamirajo blago. Celoten postopek je zdaj enostavnejši in ima nov videz. Za vas smo pripravili navodila po korakih, da se boste v novem sistemu hitro znašli in brez težav uredili vračilo ali reklamacijo.

Nov postopek za vračilo/reklamacijo blaga preko DPD

Korak 1 – Obiščite stran

Pojdite na rmp.dpdgroup.com/016/ifix, kjer lahko vrnete kateri koli paket, ki ste ga prejeli od nas.

Korak 2 – Izberite jezik

Kliknite na ikono zastavice v spodnjem desnem kotu in izberite jezik, ki vam najbolj ustreza.

Korak 3 – Izpolnite podatke

Če vam je paket dostavil DPD, v polje Številka paketa za vračilo vnesite sledilno številko, dodeljeno vaši pošiljki. Vaši podatki se bodo samodejno izpolnili in lahko boste nadaljevali.

Če je bil paket dostavljen z drugim prevoznikom kot DPD, morate obrazec izpolniti ročno, da lahko sistem ustvari povratno nalepko za pošiljanje.

Korak 4 – Izberite način vračila

V tem koraku izberite Prinesite na prevzemno mesto in nadaljujte s klikom na Naprej.

Korak 5 – Preverite podatke

Preden dokončate zahtevek za vračilo, preverite spodnje informacije.

  • Če je vse pravilno, nadaljujte s klikom na Potrdi vračilo.
  • Če so kateri podatki napačno vneseni, nadaljujte s klikom na Nazaj.

Korak 6 – Natisnite nalepko

Po kliku na Potrdi vračilo boste prejeli transportno nalepko v obliki PDF, ki jo je treba natisniti in prilepiti na paket. Informacije in nalepka bodo poslani tudi na vaš e-poštni naslov.

Nato nadaljujte po navodilih.

Nimate tiskalnika? Priporočamo, da kontaktirate DPD podporo za stranke ali obiščete najbližje prevzemno mesto in preverite razpoložljive možnosti.

Korak 7 – Priložite v paket

  • V paketu mora biti jasno navedeno, ali gre za vračilo ali reklamacijo.
  • Prosimo, to informacijo napišite na list papirja in ga skupaj z izdelkom priložite v paket.

.

Korak 8 – Izberite prevzemno mesto

Na podlagi vnesenega naslova se bodo prikazala najbližja prevzemna mesta, kamor lahko prinesete paket.

Korak 9 – Pošljite paket

Natisnjeno nalepko pritrdite na paket, v katerega ste zapakirali izdelek skupaj s priloženimi informacijami (vračilo/reklamacija), in ga prinesite na prevzemno mesto, da bo dostavljen nazaj k nam.

Dodatne informacije:

Rok za vračilo: Če je za vračilo določen rok, poskrbite, da paket pravočasno pošljete.
Potrebujete pomoč? Če imate kakršna koli vprašanja, kontaktirajte našo podporo za stranke.

Zelena pot

Stalno izboljšujemo svoj ogljični odtis, da bi zaščitili naš planet. Preberite več o tem, kako prilagajamo svoje postopke za zmanjšanje ogljičnega odtisa.

Več informacij